Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
op het Werchter forum is de verwachting wel dat de RW zaterdag er nog bij komt, doe met die informatie wat je wilt
twijfel zelf een beetje of ik ook een ticket voor Dusseldorf haal of dat ik gewoon afwacht tot RW met zijn aankondigingen begint
Golden circle 1 dubbel geprijsd aan 400 Euro, Golden circle 2 aan 200 Euro, GA Floor front aan 120 Euro en GA Floor Rear aan 80 Euro als ik de indeling zie dan zullen de prijzen de pan uitswingen. Prijzen die ik hierboven geef, zijn nattevingerwerk, niet de echte prijzen.
2 golden circles is natuurlijk gewoon een system(of a down)f*ck. Haalt het idee onderuit van een golden circle. Noem het dan silver circle ofzo, geen golden circle 2.
Prijzen zullen wel gepeperd zijn denk ik, maar is ook gewoon vraag en aanbod natuurlijk. SOAD heeft zichzelf heel gewild gemaakt door schaarste te creëren. Denk dat deze concerten erg in trek gaan zijn, dus de kaarten zullen echt wel verkopen. Tenzij het echt volkomen van de pot gerukt is ga ik zeker een kaartje voor Düsseldorf overwegen, al zal het waarschijnlijk niet voor de golden circle zijn.
2 golden circles is natuurlijk gewoon een system(of a down)f*ck. Haalt het idee onderuit van een golden circle. Noem het dan silver circle ofzo, geen golden circle 2.
Wat is er mis met het aloude eerste rang, tweede rang, etc... Dat lijkt me correcter voor dit soort constructies dan twee golden circles inderdaad (nog buiten het feit dat ze erg rechthoekig zijn voor een cirkel, vind ik ook een beetje storend, al komt dat natuurlijk erg veel voor )
Wat is er mis met het aloude eerste rang, tweede rang, etc... Dat lijkt me correcter voor dit soort constructies dan twee golden circles inderdaad (nog buiten het feit dat ze erg rechthoekig zijn voor een cirkel, vind ik ook een beetje storend, al komt dat natuurlijk erg veel voor )
Silver Rectangle zou toepasselijker zijn dan! Net zoals Ziggo Dome geen koepel is, Ziggo Cube zou toch een betere naam zijn voor een vierkante concerthal.
Zonder gekheid, golden circle 2 is gewoon misleidend. Eerste, tweede rang zou treffender zijn, maar voelt voor velen misschien als minderwaardig. Tribuneplaats in de ArenA bijvoorbeeld zou dan eigenlijk k*tplaats moeten heten, maar dat verkoopt toch minder denk ik!
Jammer dat er geen Nederlandse data bij zitten, maar zo te zien is dit een tour die focust op de Oostelijke helft van Europa, met het expliciete doel de mensen daar een hart onder de riem te steken met alle Russische dreiging daar? Dat is wel weer een mooie insteek. Keulen is de meest westelijke locatie zo te zien, op een vrijdag en op zich nog wel bereikbaar, dus wellicht het overwegen waard...
Jammer dat er geen Nederlandse data bij zitten, maar zo te zien is dit een tour die focust op de Oostelijke helft van Europa, met het expliciete doel de mensen daar een hart onder de riem te steken met alle Russische dreiging daar? Dat is wel weer een mooie insteek. Keulen is de meest westelijke locatie zo te zien, op een vrijdag en op zich nog wel bereikbaar, dus wellicht het overwegen waard...