Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een tijdje terug werd een foto van de omwonenden site gedeeld waarop stond dat ze parkeerplaatsen om 05:00 open gingen, nu hebben ze het aangepast naar 08:00.
Een tijdje terug werd een foto van de omwonenden site gedeeld waarop stond dat ze parkeerplaatsen om 05:00 open gingen, nu hebben ze het aangepast naar 08:00.
India lijkt nu meer op de Heineken
Lima:
Heineken Cafe:
Echo is recht gezet. Stond vorig jaar nog schuiner waar nu de merchandise is.
Nieuwe smoel van de Adonis
Smaken verschillen! Mijn vriend loopt al jaren in vintage voetbalshirts Kan jou stijl niet zijn, maar is alleen maar leuk als we niet allemaal hetzelfde aan hebben toch?
Nieuwe Lima was hard nodig, maar daarmee verdwijnt wel voorgoed het allerlaatste typische ouderwetse LL tenttype van het terrein. Ook wel weer jammer ergens.
En een Museum dus in de terreinvideo? Ben benieuwd. Volgens mij is een LL Museum wel eens geopperd hier op het Forum.
Nieuwe Lima was hard nodig, maar daarmee verdwijnt wel voorgoed het allerlaatste typische ouderwetse LL tenttype van het terrein. Ook wel weer jammer ergens.
En een Museum dus in de terreinvideo? Ben benieuwd. Volgens mij is een LL Museum wel eens geopperd hier op het Forum.
Ben bang van niet.
Maar hoop wel dat ze geluid net zoals in de X-ray meer in de hoek plaatsen, dan heb je ineens veel meer zicht op het podium.
In de oude Lima nam dat namelijk heel veel ruimte in.
Zie hem niet staan bij de beelden van de video, maar kan me ook voorstellen dat ze die later plaatsen omdat die in het midden staat (en daarmee in de weg staat voor andere opbouw). Of ergens anders, ook leuk.