Lowlands 2025

Betekent dit nieuwe Heineken Cafe en de vernieuwde opzet van de School of Life dan dat het Filosofisch Café definitief gesneuveld is :(?

Betekent dit nieuwe Heineken Cafe en de vernieuwde opzet van de School of Life dan dat het Filosofisch Café definitief gesneuveld is :(?
Daar ben ik bang voor.
Met die nieuwe wijnbar zal het Filosofisch Café, waar volgens mij altijd wijn werd geschonken, wel gesneuveld zijn,.

Daar ben ik bang voor.
Met die nieuwe wijnbar zal het Filosofisch Café, waar volgens mij altijd wijn werd geschonken, wel gesneuveld zijn,.
Volgens mij werd er alleen pils, cola, en natuurlijk een goed gesprek geserveerd in het Filosofisch Cafe.

Het filosofisch cafe is mijn tweede stamkroeg. Ik hoop niet dat die weg. De Lima dus toch in een nieuw jasje gestoken. Daar ben ik wel heel blij mee.

Nieuwe Lima was hard nodig, maar daarmee verdwijnt wel voorgoed het allerlaatste typische ouderwetse LL tenttype van het terrein. Ook wel weer jammer ergens.

En een Museum dus in de terreinvideo? Ben benieuwd. Volgens mij is een LL Museum wel eens geopperd hier op het Forum.

Nieuwe Lima was hard nodig, maar daarmee verdwijnt wel voorgoed het allerlaatste typische ouderwetse LL tenttype van het terrein. Ook wel weer jammer ergens.

En een Museum dus in de terreinvideo? Ben benieuwd. Volgens mij is een LL Museum wel eens geopperd hier op het Forum.
Dat museum was er vorig jaar ook! Toen wel een veredelde kas, maar was wel de moeite waard om er 10 minuten rond de kijken!

Is deze Lima groter denken we? Zo takkevol altijd, zou wel fijn zijn als er iets meer ruimte is

• Haha
Waarderingen: jaigalaar en BeWario
Is deze Lima groter denken we? Zo takkevol altijd, zou wel fijn zijn als er iets meer ruimte is
Ben bang van niet.
Maar hoop wel dat ze geluid net zoals in de X-ray meer in de hoek plaatsen, dan heb je ineens veel meer zicht op het podium.
In de oude Lima nam dat namelijk heel veel ruimte in.

Is die tunnel met lampies er nog?
Zie hem niet staan bij de beelden van de video, maar kan me ook voorstellen dat ze die later plaatsen omdat die in het midden staat (en daarmee in de weg staat voor andere opbouw). Of ergens anders, ook leuk.

Users who are viewing this thread