Pukkelpop 2025

Geen idee waar die site vandaan komt maar de Vlaamse sites geven toch andere dingen aan haha
Gewoon het officiële weerbericht bekijken, zo moeilijk is het niet. Donderdag en vrijdag het warmste met temperaturen rond de 30 graden, zaterdag en zondag wellicht ook nog steeds vlot boven de 25 graden. Veel zon, af en toe wat neerslag. Dat is voorlopig de voorspelling.

• Leuk
Waarderingen: elo en DDave
Er is drinkwater, maar niet altijd direct bij de toiletten. Eigenlijk wel raar dat de plattegrond nog steeds niet in de app staat.

Er is drinkwater, maar niet altijd direct bij de toiletten. Eigenlijk wel raar dat de plattegrond nog steeds niet in de app staat.
Ik weet het, er zijn 2 waterpunten, maar er is me ook verteld dat het water bij de toiletten ook gewoon te drinken is zonder nare gevolgen, dus ik vroeg me af of iemand er hier ervaring mee heeft.

vindt ik ook raar, ik denk/vermoed dat de plattegrond begin volgende week online komt ze moeten wel want donderdag komt nu wel heel dicht bij.

Iemand die kan bevestigen of het water bij de toiletten ook drinkbaar is?

Ik weet het, er zijn 2 waterpunten, maar er is me ook verteld dat het water bij de toiletten ook gewoon te drinken is zonder nare gevolgen, dus ik vroeg me af of iemand er hier ervaring mee heeft.
Als je gewoon gezond bent zul je er echt niet ziek van worden, maar ik denk dat er minder gecontroleerd wordt of het water bij de wc's helemaal zuiver is. Maar die paar kleine bacteriën gaan wel dood in je maag hoor.

De warmste Pukkelpop die ik me herinner was in 2012, op de Foo Fighters-dag. 37 graden. Ik hou wel van warm weer, maar dit was belachelijk. Ik was die dag echt ziek, wat niet hielp. Ik herinner me ook nog een jaar (2016 denk ik) waarin we elke avond terugkwamen in Hasselt, bedekt met rood stof omdat mensen op de paden liepen. Gelukkig zou dat tegenwoordig niet meer zo moeten zijn, dankzij de vlonder.

Ik leef mee met de Pukkelpop-crew, het ziet ernaar uit dat de warmste dagen dinsdag en woensdag worden.

Bijlagen

• Screenshot_20250810-150033 (1).jpg
    Screenshot_20250810-150033 (1).jpg
    95,4 KB · Weergaven: 22
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Vlonder?
De warmste Pukkelpop die ik me herinner was in 2012, op de Foo Fighters-dag. 37 graden. Ik hou wel van warm weer, maar dit was belachelijk. Ik was die dag echt ziek, wat niet hielp. Ik herinner me ook nog een jaar (2016 denk ik) waarin we elke avond terugkwamen in Hasselt, bedekt met rood stof omdat mensen op de paden liepen. Gelukkig zou dat tegenwoordig niet meer zo moeten zijn, dankzij de vlonder.

Ik leef mee met de Pukkelpop-crew, het ziet ernaar uit dat de warmste dagen dinsdag en woensdag worden.

Users who are viewing this thread