Bospop 2026

The Cure Placebo Keane Alanis Morissette Mumford and Sons zijn misschien wel mogelijke headliners voor in de toekomst....

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Cootje
Denk eerlijk gezegd dat ze mij daar niet voor nodig hebben. 😅
Dat weet ik wel zeker, ze gaan gewoon door met het boeken van coverbands. Gaat erin als zoete koek bij het vaste publiek. Ik hoop gewoon dat ze wat beter gespreid worden en sowieso niet 2 meer tegelijkertijd. Houd het gewoon in de Nocturna tent, zo 2 a 3 per dag en het is prima.

The Cure Placebo Keane Alanis Morissette Mumford and Sons zijn misschien wel mogelijke headliners voor in de toekomst....
+ KOL, the Cult, the Wombats, the Rumjacks, Doobie Brothers, Kim Wilde, Lukas Nelson, Hozier...
Niet allemaal headliners maar zijn imo allemaal ook meer dan welkom

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en PJ
The Cure zie ik nog tijden niet komen. Lijken me qua status, ego en verkoopcijfers wel wat te groot.
Mumford and Sons misschien eerder, maar ook de komende tijd nog niet hierom. Vooral niet als je merkt hoe de banjo muziek weer gaat leven.
Placebo, Keane, Alanis Morisette lijken me hele goede opties.

Ik dacht zelf nog aan een John Mayer, maar weet niet of die realistisch is. Paolo Nutini, Volbeat en Michael Kiwanuka zie ik voor komende jaren ook wel als opties. Misschien zelfs Iron Maiden en Hozier wel? Keane vind ik wel een hele mooie die je noemt.

Ik zet in op Alanis Morissette, Keane en Volbeat.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Ik gooi hem er nog maar eens in omdat ze echt een leuke set kunnen neerzetten met aardig wat hits: ABC
Prima als sub of daaronder alleen zie ik die niet headlinen. Wel eens wat anders trouwens. Kan me niet heugen dat die al een keer zijn langs geweest.

• Leuk
Heart weer op tour volgend jaar.
Goed nieuws dit!!
Hopelijk weet Bospop ze weer te strikken.

Heart en Beth Heart. Twee hele mooie namen als start voor de speculaties.

Misschien ook weer eens iets stevigers? Ik zie bijvoorbeeld Alter Bridge ook wel werken op Bospop als sub als er een dag is met iets stevigere bands.

• Leuk
Prima als sub of daaronder alleen zie ik die niet headlinen. Wel eens wat anders trouwens. Kan me niet heugen dat die al een keer zijn langs geweest.
Klopt, uurtje of zes op de main. Het is een band met meer hits dan je van tevoren denkt, past goed op de pop-zaterdag.

• Leuk

Users who are viewing this thread