Bospop 2026

Heart en Beth Heart. Twee hele mooie namen als start voor de speculaties.

Misschien ook weer eens iets stevigers? Ik zie bijvoorbeeld Alter Bridge ook wel werken op Bospop als sub als er een dag is met iets stevigere bands.
Beth Hart lijkt me bijna zeker voor de zondag gezien haar tourdata voor volgend jaar. Speelt de vrijdag in Duitsland, zondag vrij en dan de dinsdag weer. Heeft altijd 1 dag vrij tussen haar optredens. Die kunnen we dus echt wel met potlood noteren.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Joslittel
Heart weer op tour volgend jaar.
Goed nieuws dit!!
Hopelijk weet Bospop ze weer te strikken.
En als die niet te strikken zijn, dan de Heart-Tribute Band

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Hopelijk heart inderdaad op de revanche dan krijg je mij ieder geval het terrein met gemak weer op. Voor de rest lijkt me Placebo inderdaad een inkoper, spreekt net wat jonger publiek(ook al is dat niet echt jong meer) dan het algemeen bospop publiek maar gaat bij het gewone publiek er ook prima in, en Alanis Morissette(was in 2012 verassend sterk) of Duran Duran zouden beide ook prima headliners zijn.

• Leuk
Hopelijk heart inderdaad op de revanche dan krijg je mij ieder geval het terrein met gemak weer op. Voor de rest lijkt me Placebo inderdaad een inkoper, spreekt net wat jonger publiek(ook al is dat niet echt jong meer) dan het algemeen bospop publiek maar gaat bij het gewone publiek er ook prima in, en Alanis Morissette(was in 2012 verassend sterk) of Duran Duran zouden beide ook prima headliners zijn.
Als Melissa Morisette in 2012 verrassend sterk was dan hoop ik dat ze wegblijft, dat sloeg echt helemaal nergens op, die was onder invloed ofzo, geen enkele interactie met het publiek, ze zag ons niet staan. Wij stonden vooraan, naast twee fans die er speciaal voor naar Weert waren gekomen en het einde van het optreden niet haalden. Ze verontschuldigden zich zelfs bij ons voor hun aanvankelijke enthousiasme.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Morrisette schijnt fenomenaal te zijn geweest op Glastonbury. Zou een mooie headliner voor Bospop zijn. Dan met de inhaalslag van Beth Hart heb je al twee mooie headliners staan. Misschien Mumford and Sons daarnaast? Of zijn die te groot voor Bospop?

• Leuk
Morrisette schijnt fenomenaal te zijn geweest op Glastonbury. Zou een mooie headliner voor Bospop zijn. Dan met de inhaalslag van Beth Hart heb je al twee mooie headliners staan. Misschien Mumford and Sons daarnaast? Of zijn die te groot voor Bospop?
Mumford & Sons toch wel echt te populair en te hip, kijkend naar de verkoop van de Ziggo. Beth Hart stond als sub geprogrammeerd, dus lijkt me geen headliner te zijn in 2026.

Als Melissa in 2012 verrassend sterk was dan hoop ik dat ze wegblijft, dat sloeg echt helemaal nergens op, die was onder invloed ofzo, geen enkele interactie met het publiek, ze zag ons niet staan. Wij stonden vooraan, naast twee fans die er speciaal voor naar Weert waren gekomen en het einde van het optreden niet haalden. Ze verontschuldigden zich zelfs bij ons voor hun aanvankelijke enthousiasme.
Bedoel je Alanis?

Heb haar op Glasto gezien en dat was echt een hele fijne en goede show. Nog goed bij stem en lekker energiek. Met zoveel hits is het een mooie sing a long. Een headliner waarmee Bospop echt in hun handjes zouden mogen knijpen.

Bedoel je Alanis?

Heb haar op Glasto gezien en dat was echt een hele fijne en goede show. Nog goed bij stem en lekker energiek. Met zoveel hits is het een mooie sing a long. Een headliner waarmee Bospop echt in hun handjes zouden mogen knijpen.
Ja, sorry. Inderdaad hits genoeg en prima muziek, zeker eens. ze had haar dag niet denk ik. Ik zie nog de band na afloop (ze was meteen weg) om zich heen kijken van WTF en dan maar zonder Alanis buigen.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Joslittel
Ja, sorry. Inderdaad hits genoeg en prima muziek, zeker eens. ze had haar dag niet denk ik. Ik zie nog de band na afloop (ze was meteen weg) om zich heen kijken van WTF en dan maar zonder Alanis buigen.
Ik haalde ook dingen door elkaar, leek dat ik meer terug keek op het 013 optreden van hetzelfde jaar(dat oprecht goed was) dan het bospop optreden dat me niet super goed meer bijstaat maar je nu als zegt springt het weer een beetje bij. Maar de laatste touren van haar zijn erg goed ontvangen dus van mij mag het zeker terugkomen

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon, menigte en tekst

De nieuwe banner van Facebook. Misschien kijk ik er te diep in maar de keuze van de foto's is toch vrij opmerkelijk.
Typische 00's beanie hat zanger op de voorgrond. Ik krijg het idee dat ze heel duidelijk de nieuwe koers willen uitstralen met de nieuwe "hippere" huisstijl.

• Leuk
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon, menigte en tekst

De nieuwe banner van Facebook. Misschien kijk ik er te diep in maar de keuze van de foto's is toch vrij opmerkelijk.
Typische 00's beanie hat zanger op de voorgrond. Ik krijg het idee dat ze heel duidelijk de nieuwe koers willen uitstralen met de nieuwe "hippere" huisstijl.
Ik zie… Ian Astbury van ‘The Cult’

Bijlagen

• IMG_2083.jpeg
    IMG_2083.jpeg
    434,8 KB · Weergaven: 3
  • IMG_2082.jpeg
    IMG_2082.jpeg
    216,8 KB · Weergaven: 3
Bedoel je Alanis?

Ben alleen bang dat ze volgend jaar niet gaat touren door Europa. De afgelopen jaren verschillende keren in Europa geweest. En bij ons eigenlijk altijd in de Ziggo Dome.

• Leuk
Ik lees net dat Blondie eind dit jaar met een nieuw album komt, misschien een tip voor Bospop?

• Leuk
Ik lees net dat Blondie eind dit jaar met een nieuw album komt, misschien een tip voor Bospop?
Kans is een stuk kleiner geworden na het overlijden van Clem Burke, Debbie Harry heeft al gezegd dat ze niet echt meer als blondie op podium wilt staan nu Burke er niet meer bij is en Chris Stein zegt ook dat het onduidelijk is of ze nog live gaan spelen en nog meer dat ze nog gaan touren. Zal goed passen maar ik denk dat we er niet teveel op moeten hopen

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en PJ

Users who are viewing this thread