Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
MagdelenaBay
op 13 februari 2026 naar De Roma, Antwerpen
op 14 februari 2026 naar TivoliVredenburg
op 15 februari 2026 naar Paradiso
(en 20 februari 2026 naar Carlswerk Victoria, Keulen)
Was dit jaar op Primavera erg lastige clash: FKA Twigs recht tegenover Magdalena. Toen voor FKA gekozen (en geen spijt van gehad). Hopelijk herkansing in februari!
MagdelenaBay
op 13 februari 2026 naar De Roma, Antwerpen
op 14 februari 2026 naar TivoliVredenburg
op 15 februari 2026 naar Paradiso
(en 20 februari 2026 naar Carlswerk Victoria, Keulen)
Knap hoor! Flinke wachtrij voor Tolhuistuin afgelopen keer en er was ook veel volk voor zijn show als voorprogramma van Nessa Barett. Zou mij niks verbazen als hij er 2 doet, eerlijk gezegd
die weken vliegen er echt doorheen... alweer maandag... nieuwe week, nieuwe kansen en op naar het weekend... overigings in deze weken probeer ik tussendoor ook nog TdF te volgen en af en toe ben ik te afgeleid om stipt om klokslag 16:02 het lijstje eruit te pompen! maar ze komen wel! tot morgen maar weer
De 11- en 13-jarige dochters kwamen hier zojuist binnengestormd dat ze hier per se naartoe willen. Zal wel een Tiktok-hype zijn zeker? Nu twijfel ik om tickets te kopen, ben tot nu toe enkel met hun naar Camille en consoorten gaan zien...