Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De mensen gaan het nooit snappen... Als jullie massaal tickets beginnen te kopen met de eerste namen gaat de organisator niet meer de moeite doen om nog "grote" namen te boeken... Het geld is toch binnen! En kom niet af met: "ja maar als ze dat doen kom ik niet meer" want volgend jaar ben je het weer vergeten en koop je dus weer tickets als ze de eerste grote namen bekend maken!
Toch een mooie naam die vele festivals graag op hun affiche zien staan. Wellicht om de verkoop voor vrijdag nog aan te zwengelen. Het is nog wachten op een internationale klepper type Johnny Marr vorig jaar die ook pas werd aangekondigd toen alles al uitverkocht was.
De allerlaatste 100 tickets voor vrijdag zijn nu beschikbaar! Dus Crammerock zal voor einde van de maand weer volledig uitverkocht zijn. Netjes. Wel hoop ik nog op nieuwe namen voor zaterdag.
Morgen komen een aantal nieuwe namen. Er wordt op de socials getipt dat ze al in beeld zijn geweest. Ik denk dat Goldband en Bazart zeker nog komen op Crammerock. Goldband wellicht op zaterdag.
Ja, zat ik net ook te denken.
Te meer omdat zij al hun inkomsten van drank en eten ook moeten halen uit twee dagen, daar waar anderen zoals de Lokerse meer spreiding hebben.
Namen als The Streets en Sugababes, dat moet toch wel wat kosten aan gages.