Crammerock 2025

+ 15 namen waaronder MEROL, maria iskariot, Glintsal, Jazz Brak,...

De mensen gaan het nooit snappen... Als jullie massaal tickets beginnen te kopen met de eerste namen gaat de organisator niet meer de moeite doen om nog "grote" namen te boeken... Het geld is toch binnen! En kom niet af met: "ja maar als ze dat doen kom ik niet meer" want volgend jaar ben je het weer vergeten en koop je dus weer tickets als ze de eerste grote namen bekend maken!

Net een aparte aankondiging voor 2manydj's op de vrijdag.. Niet slecht, maar ook nu niet de verassing waar we op zaten te wachten denk ik dan

Net een aparte aankondiging voor 2manydj's op de vrijdag.. Niet slecht, maar ook nu niet de verassing waar we op zaten te wachten denk ik dan
Toch een mooie naam die vele festivals graag op hun affiche zien staan. Wellicht om de verkoop voor vrijdag nog aan te zwengelen. Het is nog wachten op een internationale klepper type Johnny Marr vorig jaar die ook pas werd aangekondigd toen alles al uitverkocht was.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
De allerlaatste 100 tickets voor vrijdag zijn nu beschikbaar! Dus Crammerock zal voor einde van de maand weer volledig uitverkocht zijn. Netjes. Wel hoop ik nog op nieuwe namen voor zaterdag.

Vraag me af of de laatste namen op zich laten wachten tot na de Lokerse feesten? Ik vermoed dat er bij enkele wat overlap zal zijn?

Vraag me af of de laatste namen op zich laten wachten tot na de Lokerse feesten? Ik vermoed dat er bij enkele wat overlap zal zijn?
Morgen komen een aantal nieuwe namen. Er wordt op de socials getipt dat ze al in beeld zijn geweest. Ik denk dat Goldband en Bazart zeker nog komen op Crammerock. Goldband wellicht op zaterdag.

2024

VR: Stone - Black Box Revelation - Gossip - Bazart - Joost
ZA: Warhaus - Johnny Marr - James Bay - Arsenal - Zara Larsson

2025

VR: Merol - Compact Disk Dummies - Novastar - The Streets - Sugababes
ZA: The Lemonheads - Bart Peeters - Sylvie Kreusch - Becky Hill - Inhaler

2024

VR: Stone - Black Box Revelation - Gossip - Bazart - Joost
ZA: Warhaus - Johnny Marr - James Bay - Arsenal - Zara Larsson

2025

VR: Merol - Compact Disk Dummies - Novastar - The Streets - Sugababes
ZA: The Lemonheads - Bart Peeters - Sylvie Kreusch - Becky Hill - Inhaler
Vind dit toch best een sterke affiche, zeker in verhouding tot de ticketprijs.

Vind dit toch best een sterke affiche, zeker in verhouding tot de ticketprijs.
Ja, zat ik net ook te denken.
Te meer omdat zij al hun inkomsten van drank en eten ook moeten halen uit twee dagen, daar waar anderen zoals de Lokerse meer spreiding hebben.

Namen als The Streets en Sugababes, dat moet toch wel wat kosten aan gages.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en swissepfan

Users who are viewing this thread