Crammerock 2025

Dat is al niet slecht.
Hopelijk komt Roxy niet te vroeg want ik moet die dag nog werken. :D

Vrees ervoor, denk dat ze rond 16/17u zal spelen, voor de jeugd op het terein te krijgen, een spot zoals Joost no way. Daar zullen sugarbabes/andere namen staan

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Crammerock zal wel snel uitverkocht geraken. Wel mooi een groep als Inhaler die binnenkort op Pinkpop, waar ze subheadliner is tussen Weezer en Oscar and the Wolf, speelt nu binnenhalen als enigste Belgisch zomerfestival! En ja Crammerock durft na uitverkoop ook nog grote namen te lanceren bv vorig jaar de legendarische Johnny Marr van The Smiths.

Laatst bewerkt:
Wie verwachten we nog qua grotere namen? Stereophonics, bankzitters (hebben gewoon veel fans misschien?

Zou een bloq party te hoog gegrepen zijn? The Beaches, Zwangere Guy, De jeugd van tegenwoordig en Glintsal misschien? dikwijls wel wat overlap met Pukkelpop

Beaches teken ik voor, maar die zitten dan helaas al terug in de US. Bloq party kan zeker nog denk ik - vaak kondigen ze in de 2e worp nog wel een grote naam aan

Duimen voor bloq party dan, wel straf dan van het "kleine" crammerock dat ze inhaler en bloq party als enigste binnenhalen. Al vrees ik er een klein beetje voor. Dit is wel al de beste 1ste namen drop sinds ik al ga vanaf 2017

Stereophonics zou ik graag zien, maar die zitten blijkbaar zaterdag terug over het kanaal dus lijkt me krap

Wie verwachten we nog qua grotere namen? Stereophonics, bankzitters (hebben gewoon veel fans misschien?

Zou een bloq party te hoog gegrepen zijn? The Beaches, Zwangere Guy, De jeugd van tegenwoordig en Glintsal misschien? dikwijls wel wat overlap met Pukkelpop
ZG zijn enige show blijft pukkelpop

Dagtickets zaterdag Crammerock zijn nu uitverkocht. Er zijn nog een beperkt aantal weekendtickets beschikbaar voor Crammerock naast vrijdag dagtickets.

Dagtickets zaterdag Crammerock zijn nu uitverkocht. Er zijn nog een beperkt aantal weekendtickets beschikbaar voor Crammerock naast vrijdag dagtickets.
Bizar toch? Want zo boeiend zijn de huidige namen op die lineup nu toch ook niet.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Naast zaterdagtickets zijn nu ook de weekeinde tickets uitverkocht. Enkel nog beperkt vrijdagtickets verkrijgbaar.

Volgende week na RW een nieuw ruim pakket namen voor Crammerock. Lola Young mag altijd nog eens passeren net als Selah Sue.

Users who are viewing this thread