Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
waarschijnlijk krijg je een ander bandje.
in 22 had ik snakepit op werchter voor metallica
bij de eerste bands worden rustig de bandjes toegelaten die willen daar staan, en dan opgevuld met niet snake pit winnaars
tegen metallica zelf konden enkel snake pit houders binnen.
wij stonden toen niet gepropt op elkaar maar snake pit is ook maar vrij klein toen
vermoed dat dit voor LP ook zo iets zal zijn... al zal dit gewoon de standaard voorvakken zijn en die gaan vrij vol staan vermoed ik maar heb daar op 15 jaar maar een hand vol keer echt drukkend geweten, en je kan altijd wat verschuiven indien nodig
Ze berekenen de capaciteit van dat voorvak volgens mij aan de hand van wettelijk vastgelegde formules: X aantal personen op X aantal vierkante meter. Gezien het voorste deel van het voorvak altijd dicht op elkaar gepakt staat, zal je achteraan het voorvak normaal gezien best wel wat bewegingsruimte hebben.
Je hebt een ticket, er is altijd plek. Je ligt waarschijnlijk wat verder van de centrale voorzieningen maar ik vind dat zelf altijd alleen maar een zegen. Het is ook wel gezellig om af en toe een stukje langs die tenten te slenteren, de afstand is sowieso prima behapbaar.
Ze berekenen de capaciteit van dat voorvak volgens mij aan de hand van wettelijk vastgelegde formules: X aantal personen op X aantal vierkante meter. Gezien het voorste deel van het voorvak altijd dicht op elkaar gepakt staat, zal je achteraan het voorvak normaal gezien best wel wat bewegingsruimte hebben.
Ik heb ervaring met 1 woensdagavond, toen kwam ik ergens na 23u aan, geloof ik. Het was waanzinnig kalm en rustig, de vrijwilligers waren al volledig in chillmodus.
Dat wespennest heb ik 1x gehad en dat was rond 15:00, toen moesten we wachten bij een paar hele beleefde engelse vrouwen die ons een stoel en een paar biertjes aanboden voor tijdens het wachten, leuke herinnering. Laatste jaren rond 17:00 of 13:00, dat was beter te doen.
Daarom voor ons al jaren camping A1. Helaas kan je pas donderdagochtend komen, maar nauwelijks wachtrijen en je mag je eigen plekje uitzoeken. 2 maal de Hive gedaan, maar liever niet meer in al dat gedrang staan en achter een lijntje moeten staan om heel snel je tent op te zetten.
Daarom voor ons al jaren camping A1. Helaas kan je pas donderdagochtend komen, maar nauwelijks wachtrijen en je mag je eigen plekje uitzoeken. 2 maal de Hive gedaan, maar liever niet meer in al dat gedrang staan en achter een lijntje moeten staan om heel snel je tent op te zetten.
Wij ook altijd A1, ik vind het prima om op donderdagochtend te arriveren, 4 dagen vol gas is mij lang genoeg iig, ik weet nog jaren geleden parkeerden we nog op de hive parking en dan liepen we daar de weg langs de Hive smorgens vroeg, dan waren ze daar nog aan het feesten pfff dan moet het festival nog beginnen…
Maar jee wat heb ik er zin in! Hopelijk blijven de voorspelling zo goed qua weer en dan gas erop volgende week
Dat laatste weet ik niet, hoop dat het meevalt. De prijs valt mee als je je bedenkt dat elke douchbeurt ook geld kost. wat was het 5 euro ofzo keer 7 dagen. Dan heb je de eerste 35 euro er al uit. Met Pinkpop valt niet te vergelijken aangezien het daar bij de ticketprijs inzit.
Veel op A1 precies!
Komend weekend mijn tent nog eens bovenhalen om te zien hoe dat opvouwen weeral werkt.
Moet 5j geleden zijn dat ik hem nog eens heb gebruikt.
Dat laatste weet ik niet, hoop dat het meevalt. De prijs valt mee als je je bedenkt dat elke douchbeurt ook geld kost. wat was het 5 euro ofzo keer 7 dagen. Dan heb je de eerste 35 euro er al uit. Met Pinkpop valt niet te vergelijken aangezien het daar bij de ticketprijs inzit.