Rock Werchter 2025

Ik zal donderdag pas laat (rond 20:30) arriveren. Is er dan nog voldoende plaats op The Hive voor mijn tent?

waarschijnlijk krijg je een ander bandje.
in 22 had ik snakepit op werchter voor metallica
bij de eerste bands worden rustig de bandjes toegelaten die willen daar staan, en dan opgevuld met niet snake pit winnaars
tegen metallica zelf konden enkel snake pit houders binnen.
wij stonden toen niet gepropt op elkaar maar snake pit is ook maar vrij klein toen

vermoed dat dit voor LP ook zo iets zal zijn... al zal dit gewoon de standaard voorvakken zijn en die gaan vrij vol staan vermoed ik maar heb daar op 15 jaar maar een hand vol keer echt drukkend geweten, en je kan altijd wat verschuiven indien nodig
Bedankt voor de feedback, goed om te weten. In dat geval denk ik het wel eens te proberen :)

Ik heb golden circle tickets voor tw classic zaterdag, daarna kan ik het je laten weten.... Alleen net te laat dan
Mag altijd nog! Veel plezier alvast op classic :D

Vorig jaar op woensdag in een wespennest aangekomen op the Hive. Nooit meer. Vanaf welk uur zou je 'rustig' een plek kunnen zoeken?

Bedankt voor de feedback, goed om te weten. In dat geval denk ik het wel eens te proberen :)

Mag altijd nog! Veel plezier alvast op classic :D

Ze berekenen de capaciteit van dat voorvak volgens mij aan de hand van wettelijk vastgelegde formules: X aantal personen op X aantal vierkante meter. Gezien het voorste deel van het voorvak altijd dicht op elkaar gepakt staat, zal je achteraan het voorvak normaal gezien best wel wat bewegingsruimte hebben.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
Ik zal donderdag pas laat (rond 20:30) arriveren. Is er dan nog voldoende plaats op The Hive voor mijn tent?

Je hebt een ticket, er is altijd plek. Je ligt waarschijnlijk wat verder van de centrale voorzieningen maar ik vind dat zelf altijd alleen maar een zegen. Het is ook wel gezellig om af en toe een stukje langs die tenten te slenteren, de afstand is sowieso prima behapbaar.

Ik kom zelf vrijdagavond pas.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe, S@m en ChrisV
Ze berekenen de capaciteit van dat voorvak volgens mij aan de hand van wettelijk vastgelegde formules: X aantal personen op X aantal vierkante meter. Gezien het voorste deel van het voorvak altijd dicht op elkaar gepakt staat, zal je achteraan het voorvak normaal gezien best wel wat bewegingsruimte hebben.
Ik sta doorgaans ook vaak in het achterste gedeelte van het voorvak. Meestal aangenamer dan achter de hekken, want meer ruimte en minder geduw.

Vorig jaar op woensdag in een wespennest aangekomen op the Hive. Nooit meer. Vanaf welk uur zou je 'rustig' een plek kunnen zoeken?

Ik heb ervaring met 1 woensdagavond, toen kwam ik ergens na 23u aan, geloof ik. Het was waanzinnig kalm en rustig, de vrijwilligers waren al volledig in chillmodus.

Dat wespennest heb ik 1x gehad en dat was rond 15:00, toen moesten we wachten bij een paar hele beleefde engelse vrouwen die ons een stoel en een paar biertjes aanboden voor tijdens het wachten, leuke herinnering. Laatste jaren rond 17:00 of 13:00, dat was beter te doen.

Daarom voor ons al jaren camping A1. Helaas kan je pas donderdagochtend komen, maar nauwelijks wachtrijen en je mag je eigen plekje uitzoeken. 2 maal de Hive gedaan, maar liever niet meer in al dat gedrang staan en achter een lijntje moeten staan om heel snel je tent op te zetten.

Daarom voor ons al jaren camping A1. Helaas kan je pas donderdagochtend komen, maar nauwelijks wachtrijen en je mag je eigen plekje uitzoeken. 2 maal de Hive gedaan, maar liever niet meer in al dat gedrang staan en achter een lijntje moeten staan om heel snel je tent op te zetten.
Ik ga voor het eerst naar MySpace, lijkt mij voor die paar euro ook een upgrade, alleen al door het gratis douchen haal ik de kosten er bijna uit.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Zie je daar!

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Ik ga voor het eerst naar MySpace, lijkt mij voor die paar euro ook een upgrade, alleen al door het gratis douchen haal ik de kosten er bijna uit.
Paar euro? Ik vond het echt mega duur vergeleken met wat ik gewend ben met Pinkpop 🙈 ook hele kleine vakken voor het aantal mensen ze adviseren per vak

Wij ook altijd A1, ik vind het prima om op donderdagochtend te arriveren, 4 dagen vol gas is mij lang genoeg iig, ik weet nog jaren geleden parkeerden we nog op de hive parking en dan liepen we daar de weg langs de Hive smorgens vroeg, dan waren ze daar nog aan het feesten🥴 pfff dan moet het festival nog beginnen…

Maar jee wat heb ik er zin in! Hopelijk blijven de voorspelling zo goed qua weer🍀 en dan gas erop volgende week🥳

Ach, het heeft ook zo zijn charme.

Paar euro? Ik vond het echt mega duur vergeleken met wat ik gewend ben met Pinkpop 🙈 ook hele kleine vakken voor het aantal mensen ze adviseren per vak
Dat laatste weet ik niet, hoop dat het meevalt. De prijs valt mee als je je bedenkt dat elke douchbeurt ook geld kost. wat was het 5 euro ofzo keer 7 dagen. Dan heb je de eerste 35 euro er al uit. Met Pinkpop valt niet te vergelijken aangezien het daar bij de ticketprijs inzit.

Veel op A1 precies!
Komend weekend mijn tent nog eens bovenhalen om te zien hoe dat opvouwen weeral werkt.
Moet 5j geleden zijn dat ik hem nog eens heb gebruikt.

• Haha
Waarderingen: DirkG
Dat laatste weet ik niet, hoop dat het meevalt. De prijs valt mee als je je bedenkt dat elke douchbeurt ook geld kost. wat was het 5 euro ofzo keer 7 dagen. Dan heb je de eerste 35 euro er al uit. Met Pinkpop valt niet te vergelijken aangezien het daar bij de ticketprijs inzit.
7 dagen? Staan ze niet gek te kijken wanneer je aanstaande maandag al je tent gaat opzetten?

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: luluasas en festirock

Users who are viewing this thread