Rock Werchter 2025

Met m'n zieke verkouden buikgriep achtige kop toch wel aan het genieten van wat er in Landgraaf gebeurt. Na die Pinkpop coverage toch echt wel besloten om in te zetten om Amyl en die Sniffers. Ga ik wel trekken op dat moment.

Dat en Olijfje, uiteindelijk de headliner waar ik het hardst naar uitkijk.

Laatst bewerkt:
Er gaat dit jaar anders gevuld worden. Dus een aantal zekerheden vallen weg. Ik vermoed wel dat als je pas donderdag komt je redelijk achteraan kunt liggen.
Betekent dit dat het niet meer elke keer zo n klein vakje open gaat maar meer in 1x? 😁

Met m'n zieke verkouden buikgriep achtige kop toch wel aan het genieten van wat er in Landgraaf gebeurt. Na die Pinkpop coverage toch echt wel besloten om in te zetten om Amyl en die Sniffers. Ga ik wel trekken op dat moment.

Dat en Olijfje, uiteindelijk de headliner waar ik het hardst naar uitkijk.
Beterschap!

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik heb me er dit jaar bij neergelegd dat ik m’n dochter bij onze clashes de knoop door laat hakken. Ik vermaak me toch wel, als zij dat doet.

Mogelijk wordt het dus Finneas ipv Pommelien, ik merk het wel.
Ik ga met mijn zoon (14) en ben toch wel trots dat zijn favo-lijst redelijk hetzelfde is als die van mij. Gaat er toch iets goed met de opvoeding…

Tis mijn eerste keer Werchter en kom op donderdag voor Linkin Park. Uiteraard zoals zoveel anderen wil ik goei plaatsen. Maar ik vermoed dat de eerste 2 vakken al snel vol gaan zijn wanneer de dag begint. Hoe zijn jullie er ervaringen hiermee? Iemand tips?

Ik vraag me ook af hoe ze dit doen voor te eten en te drinken als je eenmaal vooraan staat of zijn er sommige die dit opofferen? 🤭

Tis mijn eerste keer Werchter en kom op donderdag voor Linkin Park. Uiteraard zoals zoveel anderen wil ik goei plaatsen. Maar ik vermoed dat de eerste 2 vakken al snel vol gaan zijn wanneer de dag begint. Hoe zijn jullie er ervaringen hiermee? Iemand tips?

Ik vraag me ook af hoe ze dit doen voor te eten en te drinken als je eenmaal vooraan staat of zijn er sommige die dit opofferen? 🤭
Lastig te zeggen, wil je echt in het voorvak dan moet je bij Deftones al daar zijn.. soms komt er nog plek soms niet…

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Volgens de regels mag je eten meenemen, dus misschien wat verpakt eten met veel energie meenemen? Daarnaast kan je flesjes meenemen van de toog, je krijgt ze met dop erop. Dus eten en drinken moet geen probleem zijn. Ben meer benieuwd naar de toiletgang.

• Winning
Waarderingen: PreFXDesigns

Mijn tactiek van vorig jaar : laatste uur voor je in het voorvak kruipt 5 keer naar toilet gaan (uur voor de subheadliner/vroeger), 2 flesjes drinken meenemen en indien mogelijk : proberen hurken / zitten tussen de sub en headliner.

Nu purple disco machine… pinkpop poeh wat gaan we kiezen😬 vind dit ook wel erg leuk🥳

Dat zag er echt lekker uit! 🪩

Het is beetje plat maar heerlijke sfeer, fijne visuals. Prima met die drummer en die toetsenist. Een paar maffe dansers en wat artiesten die hun nummertje komen zingen. Ik kende bijna elk nummer, heeft blijkbaar flink wat radiohitjes (en knallers van remixes). God wat waren de 80’s toch fout maar fijn.

Genieten ook om het PP publiek voor de verandering eens zoveel plezier te zien hebben. 👌

Mijn tactiek van vorig jaar : laatste uur voor je in het voorvak kruipt 5 keer naar toilet gaan (uur voor de subheadliner/vroeger), 2 flesjes drinken meenemen

Haha dit blijft een interessant topic maar wat bedoel je precies met 5 keer naar het toilet gaan?? 😬 Als ie goed leeg is geschud is ie dat toch wel minimaal voor nog eens een half uur??

Ik stop zelf op dit soort momenten (als ik een fatsoenlijke plek bij de headliner wil pakken) overigens in de loop van de avond met bier drinken en vul een flesje tussendoor met 2 baco’s. Maar veel baten doet het vaak ook niet, halverwege moet ik regelmatig al weer zo ontzettend nodig… 🥴

• Winning
Waarderingen: Piranha43

Users who are viewing this thread