Rock Werchter 2025

Als dit de setlist van Iggy is dan wordt die clash met Deftones een stuk makkelijker. Iggy met blazers wint dat met gemak
Merk dat hij gelukkig zijn topnummers 'Passenger ' en 'Lust for Live' eerder halfweg zijn set speelt. Zo kan je gemakkelijk de drie of vier laatste nummers skippen om eerder op de main de headliner vanaf een goed plaatsje te zien. Real wild Child vind ik maar een middelmatig nr van hem.

Eens. Ook die dik 5 minuten over bands/artiesten die het voetbalshirt van België droegen en dat Vega zo graag terug naar België komt. Dat soort nationalisme is echt niet nodig.
Nee, natuurlijk niet. It's not very Belgian to be proud to be a Belgian.

Wij zijn echt ongelooflijk. ELK ander land zou trots zijn op zo'n troeven en ze verkopen, ermee uitpakken. Wij worden wereldwijd benijd voor onze festivals, bieren, chocolade, ... En wat zegt de Belg als de staatszender dat even kort in de verf wil zetten? How how, doe maar eens rustig. Als je één volk niet moet leren wat (valse) bescheidenheid is, is het wel het Belgische. Op den duur zou je gaan schrikken dat de mensen toch blij waren na onze overwinning tegen Brazilië in 2018. Het meest absurde land ter wereld, in al zijn facetten.

Wat lees je waar? Ik heb de stream gekeken en was niet zo onder de indruk. Zij brengt de energie wel en is altijd goed bij stem. Maar ik vond het een beetje een dooie boel.

De fans vooraan brullen wel mee maar verder kon ik op de wei weinig energie bespeuren, al is dat soms ook lastig in te schatten van achter een scherm. De warmte zal ook niet mee geholpen hebben? De sfeer zal op Werchter bij Pommelien in ieder geval wel top zijn, daar ben ik niet zo bang voor...
Vond ik dus ook dat het in de voorste rijen ok leek maar daarachter niet echt die ambiance. Zal op werchter idd wel goed zijn maar de stream heeft me toch weer duidelijk gemaakt dat ik dan iets ga drinken en me naar foster the people beweeg. Niet mn ding, maar fijn voor wie het wel leuk vindt

• Leuk
Waarderingen: JP5
Vond ik dus ook dat het in de voorste rijen ok leek maar daarachter niet echt die ambiance. Zal op werchter idd wel goed zijn maar de stream heeft me toch weer duidelijk gemaakt dat ik dan iets ga drinken en me naar foster the people beweeg. Niet mn ding, maar fijn voor wie het wel leuk vindt

Ik heb me er dit jaar bij neergelegd dat ik m’n dochter bij onze clashes de knoop door laat hakken. Ik vermaak me toch wel, als zij dat doet.

Mogelijk wordt het dus Finneas ipv Pommelien, ik merk het wel.

Kunnen we, als Muse volgend jaar op Werchter speelt, overal stickers en aankleding van Graspop regelen, zodat Matt Bellamy het gevoel heeft dat hij een metalfestival gaat headlinen? Want als Muse voor metalfans staan te spelen, dan krijg je dus deze setlist:

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: festirock en musicislife
Lots of runners this morning (judging by Instagram) for Pinkpops Olivia Rodrigo day. Guess that’ll be happening and people trying to camp for her plus Noah/Gracie etc

Lots of runners this morning (judging by Instagram) for Pinkpops Olivia Rodrigo day. Guess that’ll be happening and people trying to camp for her plus Noah/Gracie etc
Is ook prima toch? Die hele main is vanaf de eerste act geprogrammeerd voor die fans. Ik zal een keer komen kijken bij Pommelien. Verder ben ik vooral in de tenten te vinden

Is ook prima toch? Die hele main is vanaf de eerste act geprogrammeerd voor die fans. Ik zal een keer komen kijken bij Pommelien. Verder ben ik vooral in de tenten te vinden
Yeah of course it is.

Same at Glastonbury where I saw people at the barrier for Macca, Elton or the Stones by 11am. It happens and good luck to them

Nee, natuurlijk niet. It's not very Belgian to be proud to be a Belgian.

Wij zijn echt ongelooflijk. ELK ander land zou trots zijn op zo'n troeven en ze verkopen, ermee uitpakken. Wij worden wereldwijd benijd voor onze festivals, bieren, chocolade, ... En wat zegt de Belg als de staatszender dat even kort in de verf wil zetten? How how, doe maar eens rustig. Als je één volk niet moet leren wat (valse) bescheidenheid is, is het wel het Belgische. Op den duur zou je gaan schrikken dat de mensen toch blij waren na onze overwinning tegen Brazilië in 2018. Het meest absurde land ter wereld, in al zijn facetten.
* afvallige provincie 😜

Users who are viewing this thread