Rock Werchter 2025

Yeah of course it is.

Same at Glastonbury where I saw people at the barrier for Macca, Elton or the Stones by 11am. It happens and good luck to them
Wat dat betreft wel ok dat ze op zondag staat met aantal zelfde type artiesten ervoor. Voorvakkamppeerders vind ik meestal niet zo lekker voor de festivalsfeer en ook niet handig bij de moshpits die je bij Amyl en Fontaines kunt verwachten.

Tom Odell in duet met Abigail (The Last Dinner Party) op Pinkpop (livestream) en de muziek wordt plots stukken beter met een cover van
Elton John (Tiny Dancer)

Tom Odell in duet met Abigail (The Last Dinner Party) op Pinkpop (livestream) en de muziek wordt plots stukken beter met een cover van
Elton John (Tiny Dancer)
Hmm ik vind Tom Odell ontiegelijk saai, maar Tiny Dancer dan wel weer 1 van de mooiste nummers ooit. Misschien toch maar een heel klein stukje mee pakken dan👀

Op Rock Werchter zijn die schermen een uurtje actief, hier slechts 10 minuten haha. Er is wel Rock Werchter-reclame, maar niets van Currents dat ik zie. Wel wordt Gurriers prominent vernoemd. Misschien vandaar de verwarring?

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Op Rock Werchter zijn die schermen een uurtje actief, hier slechts 10 minuten haha. Er is wel Rock Werchter-reclame, maar niets van Currents dat ik zie. Wel wordt Gurriers prominent vernoemd. Misschien vandaar de verwarring?
Denk het want currents staat volgens mij wel op Graspop toch?

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Hoor alleen maar lyrische verhalen over Tom Odell op Pinkpop. Benieuwd of die het nu wel waar kan maken op RW..

Het komt goed met Yungblud zijn headline show. Die White Wedding cover vervangen met zijn versie van Sex on Fire en je hebt wat je kan verwachten van Dominic op zaterdag. I Love You, Will you Marry Me, dat nummer waar het ooit mee begon, skippen...dat lijkt echt een doelbewuste keuze. Ik krijg echt het gevoel dat die met zijn nieuwe dubbel album een volgende fase in zijn carriere in gaat en voluit op arena's en headline slots gaat mikken.

Wat een setlist 😲 Als absolute fan zou ik enkel nog Cotton Candy & Monday Murder gewisseld willen zien voor Machine Gun (F**k The NRA) & Anarchist. Je ziet duidelijk mijn voorliefde voor het debuutalbum bij deze suggesties 😅 Maar wat een setlist, laat maar komen!!

• Leuk
Waarderingen: team-0
Kunnen we, als Muse volgend jaar op Werchter speelt, overal stickers en aankleding van Graspop regelen, zodat Matt Bellamy het gevoel heeft dat hij een metalfestival gaat headlinen? Want als Muse voor metalfans staan te spelen, dan krijg je dus deze setlist:

Vond die Muse setlist van RW15 ook niet onaardig destijds

Het komt goed met Yungblud zijn headline show. Die White Wedding cover vervangen met zijn versie van Sex on Fire en je hebt wat je kan verwachten van Dominic op zaterdag. I Love You, Will you Marry Me, dat nummer waar het ooit mee begon, skippen...dat lijkt echt een doelbewuste keuze. Ik krijg echt het gevoel dat die met zijn nieuwe dubbel album een volgende fase in zijn carriere in gaat en voluit op arena's en headline slots gaat mikken.
Nieuwe album vind ik echt sterk. En de sterkste nummers staan allemaal in deze setlist dus dat is wel lekker!

3FM en 3 voor 12 zijn beide lyrisch over Rodrigo op Pinkpop. Ik kijk toch ook wel uit naar die show. De beelden op de socials maken mij ook erg enthousiast!

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
3FM and 3 voor 12 are both raving about Rodrigo at Pinkpop. I am also looking forward to that show. The images on social media make me very enthusiastic!
Seeing her Friday with my daughter and have seen her a couple of times before too, honestly she’s great a really really good performer

• Leuk
Waarderingen: roluf

Users who are viewing this thread