Derde nacht op rij 3 uurtjes slapen

. Wat een dag! Heerlijk genoten van Dead Poet Society, British Lion en Myles Kennedy met een biertje en zonnebrand. Erg leuke bands, perfect om de dag te beginnen.
Gloryhammer was natuurlijk weer gewoon moshen, crowdsurfen en genieten! Veel te vaak gezien al, toch blijft het op één of andere manier leuk.
Jerry Cantrell was vooral interessant voor het gitaarwerk. Zijn vocals zijn goed, maar heel erg eentonig. Toch leuk om gezien te hebben en zoals iemand hier al zei: perfecte band voor tijdens het avondeten.
Omdat ik me niet zo goed voelde kon ik bij Falling In Reverse helaas niet vooraan staan. Erg jammer, want de show was fenomenaal! Hilarische intro.
Skillet was ok. Misschien worden ze volgende keer headliner. Ergens zou het begrijpelijk zijn, maar ik hoop dat het nooit gebeurd.
Slipknot heeft alle verwachtingen overstegen. Wat een rauwe show. De hele band was in topvorm.
Behemoth heeft een hele goede show neergezet. De ervaring voldeed voor mij niet aan de verwachtingen, omdat het publiek er gewoon niet was. Los van dat er weinig mensen stonden, was iedereen constant aan het zeuren dat ze moesten beginnen met spelen. Mooi dat ze deze kans gekregen hebben, qua show was het zeker een succes. Volgende keer misschien toch de Marquee.