Ja, minder met eetreviews en meer met muziek bezig zijn. Het is verdomme een festival!![]()
Laten we iedereen gewoon lekker zijn eigen ervaring houden op de festivals? Ik zou niet weten waarom het niet over eten zou mogen gaan op een festival.
Ja, minder met eetreviews en meer met muziek bezig zijn. Het is verdomme een festival!![]()
Laten we iedereen gewoon lekker zijn eigen ervaring houden op de festivals? Ik zou niet weten waarom het niet over eten zou mogen gaan op een festival.
Erg benieuwd naar de ervaringen met het eten!
De metal grass met peper saus is voor mij een stabiele topper. Iemand verder meer do's and don'ts?
Ik hoop ergens dat het aan het publiek ligt dat bepaalde bands aantrekken en niet aan de metalheads in het algemeen. Vond het vorig jaar al een stuk minder aangenaam, maar kon dat nog bij gevolgen van de weeromstandigheden zetten.
Bij Alcatraz of Jera nog niet meegemaakt, of toch veel minder. Dus hoop niet dat het een trend is. Vriendelijk zijn kost niets, blijft het goeie voorbeeld geven, vrienden!
Jammer om te horen.. voor mij was dit een van de betere Graspop dagen van de 6 edities dat ik ben geweest. Spectral Wound, Bloodhunter, Knocked Loose, Green Lung, Jerry Cantrell, Blood Incantation en Opeth allemaal heel sterk. Half uurtje Slipknot gezien en ze leken in vorm. Behemoth ook niet verkeerd.Toch een vrij teleurstellende dag gehad vandaag. Hoewel er een paar leuke sets waren miste Graspop vandaag imo wel een aantal meezing acts.
Wat ook opviel is dat het publiek niet in de sfeer zat zoals anders het geval was. Ook waren de mensen een pak minder vriendelijk en was ‘mag ik er even door’ eerder een ‘ik knok mij erdoor’.
Overal toch een 6,5/10 dankzij onder andere de leuke set van Slipknot.
Behemoth als afsluiter was misschien in mijn opinie een tree te hoog voor hun, de uitloop na Slipknot was dan ook echt heftig.
Veel plezier nog iedereen.
Tot volgend jaar!
Inderdaad, enige band die ik wat minder vond is Employed to Serve, een zangeres in een -coreband blijft een lastige, vooral als ze de screams voor haar rekening neemt (op een uitzondering na uiteraard, Jinjer, Spiritbox). Klonk te geforceerd voor mij.Weer weinig gezien dat tegenviel
Top 5 op volgorde van spelen
House of Protection
Villagers of Ioannina City
Green Lung
Blood Incantation
Behemoth
Slipknot was ook erg goed weer, maar spijtig genoeg riep de marquee waar Opeth ook gwn een goede show speelde
de schnitsel met brood en friet (4,8 sk) festivalterrein links bij de statafels.De kibbeling is lang niet zo lekker als gewoon vers van de markt, dus die zou ik niet per se aanraden. Mini loempia’s waren super en watermeloen gaat deze laatste twee dagen ook aanrader zijn!
Goh, mag een geintje ook al niet meer dan..?Laten we iedereen gewoon lekker zijn eigen ervaring houden op de festivals? Ik zou niet weten waarom het niet over eten zou mogen gaan op een festival.
Het zijn vooral de nieuwe bands zoals BMTH & FiR die een heel eigenaardig publiek met zich meebrengen. Mensen die de etiquette van Graspop niet helemaal begrepen hebben.Ligt toch vooral aan publiek van bepaalde bands denk ik hoor (uiteraard uitzonderingen), ben zelf nog maar weinig vervelend volk tegen gekomen
Frapant om te zien hoe men op het terrein open en bloot los uit het zakje coke zaten te snuiven. Toestanden die ik zelfs niet in voetbalstadions heb zien verschijnen.Het zijn vooral de nieuwe bands zoals BMTH & FiR die een heel eigenaardig publiek met zich meebrengen. Mensen die de etiquette van Graspop niet helemaal begrepen hebben.
Nu, er is toch ook wel een aanzienlijke verhoging van overmatig drank maar vooral ook drugs gebruik. Marihuana is altijd al een ding geweest en het stoorde niet maar tegenwoordig maakt ook veel hard drugs zijn intrede en hoewel dit waarschijnlijk al langer gebruikt wordt zijn de mensen die het nu nemen toch vaak niet geschikt om het te nemen gezien het gedrag dat ze eronder vertonen.
Ik weet van vrienden die te Antwerpen wonen, dat men daar in het uitgaansleven niets meer wegsteekt. Gewoon open bloot op een terras gebruiken is blijkbaar “normaal” geworden. Zonde, want ik heb beroepshalve gezien tot wat drugs kan leiden (lijden).Frapant om te zien hoe men op het terrein open en bloot los uit het zakje coke zaten te snuiven. Toestanden die ik zelfs niet in voetbalstadions heb zien verschijnen.