Best Kept Secret 2026

oh jongens nu gaan jullie mijn hoop laten vestigen op David Byrne, daar zou ik wel heel blij van worden. Gevaarlijke hoop! Ik wil hem graag zien, maar 100-140 euro voor een zitplaats in de afas voor een concert was me echt te duur (dat is een hele dag BKS!). Geen idee of hij zijn tour wilt doortrekken naar festivals, maar misschien is BKS dan idd de perfecte match met een headlinerspot. LL of DTRH zie ik hem niet als headliner boeken, te niche, dus bij een MOJO festival zou hij denk ik een lagere spot krijgen. Maar, zijn tour is wel een MOJO boeking. En twee keer afas voor deze ticketprijzen maken hem ook niet echt goedkoop...

Naja, laten we maar gaan hopen

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Ik vind het ergens wel heel leuk om te zien hoe actief dit topic eigenlijk is vergeleken met andere festivaltopics (ik lurk enkel hier moet ik er wel bij zeggen, ik baseer me puur op het aantal pagina's :p) Wat de headliners betreft: Wordt het volgend jaar dan eindelijk het jaar van Fontaines? Ikzelf zou Hozier graag willen zien. Als Paolo het kan, dan kan Hozier het toch zeker ook..

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en noid
Ik vind het ergens wel heel leuk om te zien hoe actief dit topic eigenlijk is vergeleken met andere festivaltopics (ik lurk enkel hier moet ik er wel bij zeggen, ik baseer me puur op het aantal pagina's :p)
Haha ja, als ik alle recensies over 2025 zo lees, dan denk ik dat minstens 80% van de bezoekers bij Jacob Alon hierover op dit forum heeft gepost. ;)

Ondanks dat ik zou tekenen voor Bon Iver is een tour, op dit moment, zeer onzeker.
In een interview met de NYT is door Justin Vernon aangeven dat hij de behoefte om te touren niet voelt.
Kan natuurlijk nog veranderen... ook omdat 22. A Million in 2026 10 jaar bestaat.

Laatst bewerkt:
Ik blijf nog steeds bij mijn trio Big Thief/Wolf Alice/Fontaines als headliners, maar ik dicht ook kansen toe aan Cigarettes After Sex, Morrissey, Aurora, Pixies, Patrick Watson, Father John Misty en Mac De Marco. En waarschijnlijk (nog) niet als headliner, maar ik verwacht ook Froukje op de ONE.

Op andere spots verwacht ik/hoop ik op: Blonde Redhead, Wet Leg, Lord Huron, Tropical Fuck Storm, Jehnny Beth, Ethel Cain, Interpol

En wie zou de lijn van Deftones doortrekken? Bush? System Of A Down? NIN? :p

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: AngieH
Ik blijf nog steeds bij mijn trio Big Thief/Wolf Alice/Fontaines als headliners, maar ik dicht ook kansen toe aan Cigarettes After Sex, Morrissey, Aurora, Pixies, Patrick Watson, Father John Misty en Mac De Marco. En waarschijnlijk (nog) niet als headliner, maar ik verwacht ook Froukje op de ONE.

Op andere spots verwacht ik/hoop ik op: Blonde Redhead, Wet Leg, Lord Huron, Tropical Fuck Storm, Jehnny Beth, Ethel Cain, Interpol

En wie zou de lijn van Deftones doortrekken? Bush? System Of A Down? NIN? :p
Nee joh, Tool ligt al vast als headliner. En Froukje zou inderdaad wel eens net als Eefje de ONE kunnen afsluiten. Ik zie haar die stap wel maken.

Ik hoop zelf op Big Thief en Fontaines en My Bloody Valentine als de Legacy act.

• Leuk
Waarderingen: ikstalinksvoor
Radiohead nieuw album en tour. Lijkt me een inkoppertje voor BKS. En uiteraard mega teleurgesteld als Maurits die niet even strikt.
Veel te duur voor de huidige opzet lijkt me. Thom Yorke solo of The Smile zou wellicht nog kunnen.

Nee joh, Tool ligt al vast als headliner. En Froukje zou inderdaad wel eens net als Eefje de ONE kunnen afsluiten. Ik zie haar die stap wel maken.

Ik hoop zelf op Big Thief en Fontaines en My Bloody Valentine als de Legacy act.
Tool zou echt episch zijn wel 😎

Zeker, maar ongeveer net zo realistisch als Radiohead.
Ergens denk ik wel: met Radiohead verkochten ze in 2017 volgens mij gelijk uit (in ieder geval de dagkaarten). Misschien is juist deze act het alsnog wel waard om dieper in de buidel te tasten?

Users who are viewing this thread