Graspop Metal Meeting 2025

Allemaal goed en wel die cocktailbar die er nu is, voor niet-bier drinkers als mezelf. Maar den Jim beam is wel weg, hopelijk geraak ik daar aan mijne wiskey cola en moet ik geen pina colada ofzo beginne drinken 😄

Allemaal goed en wel die cocktailbar die er nu is, voor niet-bier drinkers als mezelf. Maar den Jim beam is wel weg, hopelijk geraak ik daar aan mijne wiskey cola en moet ik geen pina colada ofzo beginne drinken 😄
Je kunt natuurlijk ook altijd naar de Ardbeg stand gaan 🙂

Ik heb enkele vraagjes over de app(s) van ticketmaster
Ieder jaar laat ik een papieren versie zien. Ik dacht ik probeer de nieuwe app op mijn nieuwe gsm.
Ik heb de nieuwe app van ticketmaster moeten downloaden. Kan de oude eraf gegooid worden?
Moet ik me ooit nog opnieuw aanmelden op de app? Want op de pc moet dat wel.

Veel plezier op Graspop. Wij vertrekken morgenvroeg naar Hellfest. En dat "hel" mag je bijna letterlijk nemen. Er wordt alle dagen 35° of meer verwacht. Maar goed, dat lukt wel. De maiden trip met de mobile home. Ik ben eens benieuwd wat dat zal geven. We hebben een staanplaats met alle faciliteiten op amper 1,5km van de ingang, dus dat zit al goed. En de fiets gaat ook mee, dus de boodschappen doen is nog eens zo gemakkelijk.

Hebben er nog mensen via de VVK merch besteld?
Hebben jullie al een bevestigingsmail gekregen om af te halen?
Hier nog steeds niets ontvangen.. Zou toch de bedoeling zijn om dat morgen te kunnen doen haha.

Vorig jaar had ik pas op woensdag besteld (big mistake) en kon er pas achter op vrijdag :/

Hebben er nog mensen via de VVK merch besteld?
Hebben jullie al een bevestigingsmail gekregen om af te halen?
Hier nog steeds niets ontvangen.. Zou toch de bedoeling zijn om dat morgen te kunnen doen haha.

Vorig jaar had ik pas op woensdag besteld (big mistake) en kon er pas achter op vrijdag :/
Had vorig jaar op tijd besteld en kreeg een mail op woensdag middag om 15:22 dat ik het op kon komen halen. Denk dat ze die mails pas versturen als de boel geopend is.

• Leuk
Waarderingen: xaeres
Had vorig jaar op tijd besteld en kreeg een mail op woensdag middag om 15:22 dat ik het op kon komen halen. Denk dat ze die mails pas versturen als de boel geopend is.
Nog niet besteld door dat gezeik met iDeal en locatie. Woensdagavond zal de drukte niet extreem zijn denk ik om een shirtje te scoren🤗

U bedankt voor de moeite. Altijd leuk zo een quiz

Wat ik hier nog niet voorbij zag komen maar wel interessant vond in het hitteartikel. Naast meer toiletten gaan er ook stewards staan om alles in goede banen te leiden en de doorstromen te controleren
Zeker de stewards gaan onze edele delen vasthouden zodat we de juiste kant op blijven zeiken en minder rotzooi maken.

Daardoor minder schoonmakers nodig en meer zuivere zeiktijd over

Iemand ervaring met taxis in Lommel ? Normaal ga ik elk jaar naar Devils Lake met de wagen maar moet het dit jaar met de trein doen.

Iemand ervaring met taxis in Lommel ? Normaal ga ik elk jaar naar Devils Lake met de wagen maar moet het dit jaar met de trein doen.
Hier hoor ik ook graag eenantwoord op. Moet vrijdagochtend terug naar Gent om een examen af te nemen (wel vanaf Metal Park), maar zal dus een taxi moeten nemen naar Mol station...

Tenzij iemand donderdag na Powerwolf richting Gent rijdt? 😅

Om de voorpret nog meer te laten starten (en ook om de tijd wat te doden) heb ik voor jullie (via Sporcle) een quiz gemaakt. Eens zien wie er in slaagt om als snelste alle headliners in de geschiedenis van Graspop te noteren 😄 Opzoeken = valsspelen ;)

Interesse om te tonen hoeveel je er kan opnoemen? Jullie vinden m'n quiz hier terug: https://www.sporcle.com/games/JVandeweyer/headliners-graspop-metal-meeting
1750198459134.png
Pfaw, die laatste waren wel echt heel moeilijk

In de spoilers welke ik niet goed had.

Saxon, 04 Iced Earth en 06 Motorhead waren allemaal voor mijn tijd, al had ik Motorhead wel moeten weten. Verder In Flames in 17 en Lamb of God in 19

Laatst bewerkt:
De handventilator is toegekomen en voor wie het snel warm heeft echt een aanrader, zeker op de camping. Kan ook met koord over de nek en werkt ook goed. Ik ga ervanuit dat op een festival je het geluid niet gaat horen. Iemand ervaring met een hoed of pet met ingebouwde ventilator want is misschien nog handiger voor op het terrein zelf?
Zag zaterdag op een warm en benauwd feestje nog een vrouw met een of ander ding om haar nek zitten, bleek een nekventilator te zijn.
Ik toch maar eens gaan zoeken op bol.com en voilà, deze twee gekocht en vanmiddag binnengekregen:

1750210875562.png1750210923482.png
Uiteraard getest en best tevreden, hoop wel dat ze lang meegaan op een dag (hangt wel van stand af die je gebruikt, linker heeft 3 standen, rechter 5).
Zie wel dat ze inmiddels allebei ineens een stuk (euro of 8-10) duurder zijn dan toen ik ze kocht.. 🫤

Bekijk bijlage 14702
Pfaw, die laatste waren wel echt heel moeilijk

In de spoilers welke ik niet goed had.

Saxon, 04 Iced Earth en 06 Motorhead waren allemaal voor mijn tijd, al had ik Motorhead wel moeten weten. Verder In Flames in 17 en Lamb of God in 19
Wow, respect!

Als Sporcle-fanaat kon ik deze leuke uitdaging uiteraard ook niet laten liggen.
Gelukkig heb ik dat direct gedaan en niet eerst verder gelezen, anders had ik ook een hoop spoilers meegekregen.
Heel erg jammer van sommigen, zo moeilijk is het niet om een spoiler in een bericht te plaatsen.

Hier mijn resultaat na een kwartiertje hoofdbreken:

1750211475737.png

Met ook voor mij dus meerdere pijnlijke en beschamende missers, met name KISS, Within Temptation, Marilyn Manson, Faith No More, Aerosmith, In Flames, Lamb Of God, Deftones, die ik allen wel in meer of mindere mate had kunnen/moeten weten. Over vele van deze bands is hier al vaak gesproken over hun al dan niet (voormalig) status als headliner/afsluiter.
Soulfly wist ik eigenlijk ook, maar ik was zo stom om daar Soulwax in te vullen... 😅🤦‍♂️
Alleen Type O Negative en Whitesnake was ik waarschijnlijk nooit opgekomen.

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: jvandeweyer en Jamel

Users who are viewing this thread