Graspop Metal Meeting 2025

• Geweldig
Waarderingen: jvandeweyer
Om de voorpret nog meer te laten starten (en ook om de tijd wat te doden) heb ik voor jullie (via Sporcle) een quiz gemaakt. Eens zien wie er in slaagt om als snelste alle headliners in de geschiedenis van Graspop te noteren šŸ˜„ Opzoeken = valsspelen ;)

Interesse om te tonen hoeveel je er kan opnoemen? Jullie vinden m'n quiz hier terug: https://www.sporcle.com/games/JVandeweyer/headliners-graspop-metal-meeting
73%, zo eenvoudig en herhalend is het dan toch niet.

Grootste misser: Sabaton en Alice Cooper.

Om de voorpret nog meer te laten starten (en ook om de tijd wat te doden) heb ik voor jullie (via Sporcle) een quiz gemaakt. Eens zien wie er in slaagt om als snelste alle headliners in de geschiedenis van Graspop te noteren šŸ˜„ Opzoeken = valsspelen ;)

Interesse om te tonen hoeveel je er kan opnoemen? Jullie vinden m'n quiz hier terug: https://www.sporcle.com/games/JVandeweyer/headliners-graspop-metal-meeting
FOTO enkel openen als u geen gespoilde namen wilt zien

Zonder opzoekingen. 93/100. Maar Motley Crue kreeg ik er niet in, nochthans een 2023 headliner

Bijlagen

• Screenshot_20250617-193835.png
    Screenshot_20250617-193835.png
    180,3 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:

Leuk gedaan zeg! Ik kwam tot 88%. Paar hele stomme waar ik dan net niet aan denk
Marilyn Manson en Limp Bizkit
Maar ook enkelen waar ik nooit op was gekomen
Type O Negative en Saxon
.

1750184531429.png

Eigenlijk 2 punten eraf, had eerst hier gekeken. Anders had ik Type 0 negative en Saxon nooit geweten.
1 punt erbij want stomme motorhead pakte die niet.
104/110 dus, not bad.

Was al blij dat ik Soulfly wist. En gefustreerd dat ik Deep Purple en Kind Diamond beiden was vergeten, die had ik wel moeten weten :)

Leuk gemaakt trouwens!

Laatst bewerkt:
91/110 vind ik niet verkeerd voor iemand die voor de 3e X nu 4 dagen gaat (daarvoor 2x de zondag)

stom dat ik niet op moterhead kwam, Limp bizkit blijkbaar verkeerd geschreven (had de hoofdletter niet) en manson en king diamond was ik niet snel op gekomen. Net zoals iced earth (sorry voor de fans) maar nog nooit van gehoord

• Geweldig
Waarderingen: jvandeweyer
Wat jammer dat Sporcle zo punctueel is. Antwoorden zonder hoofdletter/trema's zijn wat mij betreft zeker ook juist.

Dat gezegd zijnde ben ik blij om te zien hoeveel mensen een poging wagen, bedankt, Festileakers! :D
U bedankt voor de moeite. Altijd leuk zo een quiz

Wat ik hier nog niet voorbij zag komen maar wel interessant vond in het hitteartikel. Naast meer toiletten gaan er ook stewards staan om alles in goede banen te leiden en de doorstromen te controleren

Users who are viewing this thread