Ja, ik vind de zondag headliners zelf ook wat zwakjes. Till en Judas vind ik beiden verschrikkelijk maar er zullen vast ook mensen blij van worden.Begrijp de twee kanten. Ben zelf geen fan van de headliners, maar begrijp waarom dit voor velen best goed is.
Judas Priest idd herhaling, Lindemann is nu muzikaal niet meteen hoog aangeschreven. Gezien in de Lotto Arena en had liever mijn geld aan meer bier uitgegeven. Slipknot is weer snel terug en ook niet meteen met jeugdig enthousiasme, maar eerder geld scheppen.
Falling In Reverse is ook wel wat controversieel en kan je je afvragen of ze daarom zo hoog staan of omdat het veel fans heeft (uiteraard dat tweede).
Behemoth verdiend headliner, zeker en vast. Voor sommigen te klein. Iron Maiden staat er ook wel vaak. Dusja zo kan je van elke headliner wel iets maken, maar verkoopt dusja. Blijft altijd eigen mening of je bands goed vind of niet; vaak ook afhankelijk van omstandigheden.
Slipknot, FiR en Behemoth is in mijn ogen objectief gezien gewoon een sterke bovenkant, ook als je geen fan bent van de artiesten. Had persoonlijk FiR gewoon als north stage headliner verwacht, die positie krijgen ze ook op andere festivals namelijk.
In de video die @kaiser stuurde op de vorige pagina werd gesproken over verhoogde capaciteit op het festival zelf.is de capaciteit van het festival zelf ook verhoogd? of enkel de camping mogelijkheden?