Uiteraard ligt 75% van de bands voor volgend jaar al vast. Zeker de stageafsluiters en headliners.
Zou dat echt zo zijn weet dat ze al veel opties hebben maar vast staan? en 75% van alle bands geloof ik haast nietUiteraard ligt 75% van de bands voor volgend jaar al vast. Zeker de stageafsluiters en headliners.
75% nog niet. Ik zou zeggen dat er al een 50% van de affiche in optie staat. Maar zoals je weet betekend dat niet dat het allemaal vastligt. (Zie night Ranger)Zou dat echt zo zijn weet dat ze al veel opties hebben maar vast staan? en 75% van alle bands geloof ik haast niet
Was al aangepast
Kort nieuwsbericht van de regionale tv, de botsautos zijn dus inderdaad terug
Nog volgens rtv komt er 85.000 man per dag, zal toch ook wel foutje zijn hopelijk haha.Was al aangepast
Wel grappig dat ge er de botsauto's uithaalt, ik denk dat de meesten toch blijer worden van de 27% extra toiletten
ik denk dat een sold out post voor elke festival ondertussen al standaard is. Niet uitverkopen na een aantal jaren dat het wel gebeurd is een teken dat de line up toch niet alles was. Het lijkt me in alle geval trager te zijn dit jaar dan de vorige jaren ondanks dat het uiteindelijk wel gelukt is natuurlijk voor veel dagen..
en dat snap ik ergens wel..
Powerwolf, Till staan daar echt niet op hun plek imo.
Voor NIN werd gehoopt een rush zoals Tool die toch achterbleef. Blijf erbij dat ze beter staan op Werchter, maar ga het wel aanzien.
Behemoth, ga hier wrs mensen tegen hun kar rijden, is imo veel te zwaar voor een main stage afsluiter. ik betwijfel of er een vol plein zal zijn vrijdag, zie de wei eerder redelijk leeg lopen, maar kan fout zijn uiteraard.
Hopelijk volgend jaar weer over het algemeen een home run van headliners. Met LP (niet rouwig om) blijkbaar niet bij de mogelijkheden hoop ik er toch wel een aantal uit het lijstje Ghost, Parkway Drive, Volbeat, Sleep token, Disturbed, Electric Callboy te kunnen krijgen.
Maar eerst deze ZON ipv water overgoten editie!
Powerwolf is een perfecte north headliner lijkt me? Zijn toegankelijk en toch vrij populair. Stonden de laatste keer in een bijna uitverkochte lotto arena.ik denk dat een sold out post voor elke festival ondertussen al standaard is. Niet uitverkopen na een aantal jaren dat het wel gebeurd is een teken dat de line up toch niet alles was. Het lijkt me in alle geval trager te zijn dit jaar dan de vorige jaren ondanks dat het uiteindelijk wel gelukt is natuurlijk voor veel dagen..
Voor NIN werd gehoopt een rush zoals Tool die toch achterbleef. Blijf erbij dat ze beter staan op Werchter, maar ga het wel aanzien.
Behemoth, ga hier wrs mensen tegen hun kar rijden, is imo veel te zwaar voor een main stage afsluiter. ik betwijfel of er een vol plein zal zijn vrijdag, zie de wei eerder redelijk leeg lopen, maar kan fout zijn uiteraard.
Hopelijk volgend jaar weer over het algemeen een home run van headliners. Met LP (niet rouwig om) blijkbaar niet bij de mogelijkheden hoop ik er toch wel een aantal uit het lijstje Ghost, Parkway Drive, Volbeat, Sleep token, Disturbed, Electric Callboy te kunnen krijgen.
Powerwolf verdient zn headline plek wel, ook al ga ik er allicht niet naar kijken ze verdienen het wel. En het gaat er vol staan.ik denk dat een sold out post voor elke festival ondertussen al standaard is. Niet uitverkopen na een aantal jaren dat het wel gebeurd is een teken dat de line up toch niet alles was. Het lijkt me in alle geval trager te zijn dit jaar dan de vorige jaren ondanks dat het uiteindelijk wel gelukt is natuurlijk voor veel dagen..
Ik ga er zeker even naar kijken en neem aan dat de show wel wat zal goedmaken.. Maar de muziek zelf klinkt tot op heden voor mij steeds hetzelfde.Als er een headline plek geschikt is voor Powerwolf dan is het toch wel de dag dat ze naast Maiden staan. Maiden verkoopt toch wel genoeg. En als je ziet in wat voor zalen Powerwolf tegenwoordig al speelt… Meer dan terecht, ze gaan je verbazen!
Powerwolf is een perfecte north headliner lijkt me? Zijn toegankelijk en toch vrij populair. Stonden de laatste keer in een bijna uitverkochte lotto arena.
NIN is toch wel veel minder groot/populair dan tool. NIN stond laatste keer in de lotto arena en de marquee op werchter, tool had een uitverkocht sportpaleis en sloot werchter af op de main
Behemoth kan ik moeilijk inschatten, Gojira is ook niet de meest toegankelijke muziek en die hun north headline set was geweldig. Op zich goed dat de organisatie zo bands de kans durft geven.
Je noemt sleep token, als ze komen gaan ze inderdaad headliner zijn (geen idee north of south), maar is toch ook een band waar veel mensen mogelijk richting hun tent gaan wegens te speciaal.
Sabaton en gojira mogen ook in het lijstje van mogelijke headliners volgend jaar
Powerwolf verdient zn headline plek wel, ook al ga ik er allicht niet naar kijken ze verdienen het wel. En het gaat er vol staan.
Till vind ik minder als headliner maar heeft natuurlijk zijn strepen al verdient.
NIN is de vreemde eend in de bijt maar gaan voor het optreden van het weekend zorgen, let maar op.
Behemoth moet zeker kunnen als headliner op een metalfestival, en moet voor een headline act de wei altijd bomvol staan? Ik heb al genoeg headliners gezien op graspop die ook geen volle wei hadden.
De organisatie is heel goed bezig! De verhoogde capaciteit van de toiletten, zo op het oog iets minder trechtervorming bij de foodtrucks (doordat het terrein wat ruimer is gemaakt), een extra camping om de druk wat van Boneyard af te halen, de botsauto's terug waar blijkbaar veel vraag naar was. En dan nu dit hitteplan, waar ik zeer content mee ben.Ook vanop rtv:
Bekijk bijlage 14690
Begrijp de twee kanten. Ben zelf geen fan van de headliners, maar begrijp waarom dit voor velen best goed is.De combi's zijn uitverkocht en 3 van de 4 dagen ook, en de capaciteit is opnieuw verhoogd.
ik weet niet hoe mensen aan de illusie komen dat het een zwak jaar is qua headliners want dat gaat nergens over.
denk dat ze in Dessel gewoon zeer tevreden zijn met de kaartverkoop.
enkel JP op herhaling is wat jammer, dat is dan ook de enige dag die niet uitverkocht is. Till staat in de ziggo dome maar verkoopt blijkbaar niet genoeg tickets om die zondag te dragen. Verder hebben we gewoon een mooi rijtje headliners.
NIN is ook een ziggo band die zijn dag uitverkoopt en Powerwolf verkoopt met gemak de afas uit en is dus een sterke north stage headliner.
Uiteraard is Behemoth een kleine exclusieve headliner maar niemand die enigszins realistisch was had een grote naam verwacht bij FiR en Slipknot op die vrijdag. Prima bovenkant dus gewoon, en weer een fijne line up met een hoop optredens om naar uit te kijken deze week![]()
ENDe organisatie is heel goed bezig! De verhoogde capaciteit van de toiletten, zo op het oog iets minder trechtervorming bij de foodtrucks (doordat het terrein wat ruimer is gemaakt), een extra camping om de druk wat van Boneyard af te halen, de botsauto's terug waar blijkbaar veel vraag naar was. En dan nu dit hitteplan, waar ik zeer content mee ben.
Hulde!![]()
is de capaciteit van het festival zelf ook verhoogd? of enkel de camping mogelijkheden?De combi's zijn uitverkocht en 3 van de 4 dagen ook, en de capaciteit is opnieuw verhoogd.