Het Ticketswap topic: vragen, opmerkingen en ervaringen

• Onderwerp starter Onderwerp starter slyke
  • Startdatum Startdatum
Niet te vergeten dat je vaak meer dan 120% betaald omdat het niet wordt gecontroleerd. Vaak genoeg in de support gezeten, na n tijdje krijg je het verschil terug en ondertussen verkopen de tickets door voor diezelfde prijs..
Hmm, persoonlijk nog nooit gezien hier in België. Wanneer ik een ticket upload, detecteert Ticketswap automatisch de prijs die op het ticket staat en kan ik daar nooit iets bovenop doen.

Hmm, persoonlijk nog nooit gezien hier in België. Wanneer ik een ticket upload, detecteert Ticketswap automatisch de prijs die op het ticket staat en kan ik daar nooit iets bovenop doen.
Verschilt per webshop en of de tickets hiervan gesupport worden door Ticketswap.

• Leuk
Waarderingen: Thisso en Timmetje
In Nederland gebeurt dit vrijwel ook altijd. Iig wel bij de tickets die ik verkocht heb.

• Leuk
Waarderingen: Thisso
Gaat ook vaak fout bij early birds, late birds etc. Van die nachtfeesten die 5 prijscategorien hebben. Early birds staan er dan soms voor 150% op.

• Leuk
Waarderingen: Thisso
Sommige gebruikers die hun eigen regels gaan opleggen in de comments...
Dan heb je toch goesting om enkel 1 ticket te kopen, gewoon om die te kl...... 🫢
1000019850.jpg

En hoe moeilijk kan het zijn om een vaknummer correct in te vullen?
1000019851.jpg
Vak 188, waar ligt dat in het Sportpaleis? Ergens op de Antwerpse Ring? 😁

• Haha
Waarderingen: Moniek
Ik snap die opmerking wel. Mag iets vriendelijker maar het is altijd rot om met één te blijven zitten. Jammer dat je ze niet per paar kan verkopen.

Iemand ervaring met gescamd te worden op Ticketswap? Aantal weken ticket gekocht dat reeds werd gescand, certificate of fraud mee gekregen van de zaal en nu nog steeds wachtend op een antwoord Ticketswap..

• Verdrietig
Waarderingen: wenteldave
Kunnen we hier in dit topic Ticketswap ook toevoegen? Ik had de alerts aan staan voor Rosalia maar ik wordt knettergek van de alerts.

Het blijft iedere keer hetzelfde riedeltje: persoon biedt ticket aan voor iets onder de max prijs. Bot koopt tickets op en relist ze binnen een halve seconde voor de max prijs. Er staan nu ongeveer 100 tickets online verspreid over de twee avonden. Nog zo'n dikke 10.000 mensen die een alert hebben aan staan.

Dit is toch van de zotte!?

81272.jpg

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Kunnen we hier in dit topic Ticketswap ook toevoegen? Ik had de alerts aan staan voor Rosalia maar ik wordt knettergek van de alerts.

Het blijft iedere keer hetzelfde riedeltje: persoon biedt ticket aan voor iets onder de max prijs. Bot koopt tickets op en relist ze binnen een halve seconde voor de max prijs. Er staan nu ongeveer 100 tickets online verspreid over de twee avonden. Nog zo'n dikke 10.000 mensen die een alert hebben aan staan.

Dit is toch van de zotte!?

Bekijk bijlage 19288
Viel mij ook op bij Tame Impala in Antwerpen, dat eenzelfde account héél veel tickets tegelijk aanbiedt. Zou ticketswap hier niet tegen moeten optreden? Is immers tegen hun business-model van "faire"reseller voor echte fans.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Viel mij ook op bij Tame Impala in Antwerpen, dat eenzelfde account héél veel tickets tegelijk aanbiedt. Zou ticketswap hier niet tegen moeten optreden? Is immers tegen hun business-model van "faire"reseller voor echte fans.
Dan maken ze wel een nieuw account aan, het zijn heel simpel gezegd gewetenloze klootzakken die het concertlandschap beetje bij beetje verpesten.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Dan maken ze wel een nieuw account aan, het zijn heel simpel gezegd gewetenloze klootzakken die het concertlandschap beetje bij beetje verpesten.
Volgens mij is t veel makkelijker om bots uit te schakelen, want dat is hoe al deze "handelaren" werken

Is immers tegen hun business-model van "faire"reseller voor echte fans.
Daar is ticketswap na corona wel een beetje vanaf gestapt vind ik. Zie vaker prijzen ruim boven de 20 procent. En niet te vergeten dat ze zelf 13 procent fee vragen voor hun eigen zak.

Volgens mij is t veel makkelijker om bots uit te schakelen, want dat is hoe al deze "handelaren" werken
Blijkbaar niet want dan was er al lang een oplossing geweest lijkt mij... Hoe beter de controle op bots wordt, hoe beter de bots zelf worden.

Ik zit de kaarten voor Awakenings upclose te scopen voor dit weekend, maar zie dat alle ticketswapjes terug-/doorverkoop van de organisatie zijn. Ik heb dit niet eerder gezien, weet iemand hoe dit precies werkt en of er kans is dat de prijs dan nog verder gaat zakken, of dat de organisatie de prijzen stabiel hoog houdt?

Users who are viewing this thread