Rock Werchter 2025

Parkingticket roze 1 combi binnen. En nu hopen dat de regen zich wat inhoudt richting t festival. Of k ben weer den uil.

Hoe waarschijnlijk is het dat 2 vrienden van mij nog een hive ticket kunnen kopen? iemand zei dat er de 2 weken voor het festival veel mogelijkheid zal zijn op ticketswap, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien er 6000 gezocht worden. Iemand aanbevelingen wat de beste manier zou zijn om er toch nog één te vinden? Thanks !

Wij nemen altijd alle tenten van de groep mee als de eerste mensen opgaan, zo hebben we al alle plaats geclaimd en zijn er geen problemen meer achteraf!

Dit wil natuurlijk wel zeggen dat er al jaren zijn geweest dat 2-3 man 10 tenten hebben moeten opzetten, 😅

Da's inderdaad geen slecht idee. Ik ben altijd de persoon geweest voor wie ze plaats hebben gehouden, nu is het dus omgekeerd.
Het probleem dat ik zie is dat we met twee zijn en als we met meerdere tenten en onze spullen van parking groen 3 naar C3 over en 't weer moeten...

Ow, ik heb lijstjes gezien!

1. Fontaines DC
2. Sam Fender
3. Linkin Park
4. Green Day
5. Simple Minds
6. Yungblud
7. Deftones
8. Damiano David
9. While She Sleeps
10. Pommelien Thijs (ja, ik weet het...)

• Haha
  • Geweldig
Waarderingen: Mr. Y en phil
Misschien domme vraag... ik heb een combi parking ticket gekocht voor zone BLAUW A1 ipv een dag ticket parking omdat wij toch elk jaar combi gaan. Nu was de vraag of ik hiermee donderdag ochtend de parking op kan? Dank voor de antwoorden!

1. Linkin Park
2. Jacob Collier
3. Backseat Lovers
4. London Grammar,
5. Almost Monday
6. rufus dus Sol
7. Elbow
8 Sam Fender
9. Finneas
10. Corella
11. Arsenal
12 weezer
13 Fatdog

Dit zijn ook mijn 13 absolute must sees! Alles wat ik nog meer meepak is mooi meegenomen.

Omdat parking blauw 1 al snel uitverkocht was heb ik parking the Hive gekocht. Wij gaan een dagje op donderdag vanuit richting Antwerpen.

Kan dit überhaupt zonder Hive campingticket? Ik ga ervan uit van wel omdat ik het ook nergens heb zien staan, maar goed, better safe than sorry.

Edit: zie nu dat het om de dagtickets donderdag parking blauw 1 gaat die uitverkocht zijn, ik had een weekendparking kunnen kopen, dit heb ik dus in de snelheid niet gedaan..

Misschien domme vraag... ik heb een combi parking ticket gekocht voor zone BLAUW A1 ipv een dag ticket parking omdat wij toch elk jaar combi gaan. Nu was de vraag of ik hiermee donderdag ochtend de parking op kan? Dank voor de antwoorden!
Uiteraard kom je daar donderdag mee de parking op. Weet alleen even niet hoe je moet lopen, aangezien je niet over camping A1 mag lopen. Je hoeft volgens mij niet je campingticket te laten zien voor je de parking opgaat.

Wij hebben met 18 personen My Space Hive campingtickets gekocht. Een keer 10, en 4 keer 2. Begrijp ik het goed dat ik dus, aangezien ik eerst toekom, met al deze vouchers tegelijk naar een balie kan gaan en dat ze dan onze volledige oppervlakte gaan afzetten op de camping? Dit ondanks dat er sommigen van onze groep pas op donderdag toekomen?

Hoe wordt onze zone dan juist afgezet, met een lint?

Hoe waarschijnlijk is het dat 2 vrienden van mij nog een hive ticket kunnen kopen? iemand zei dat er de 2 weken voor het festival veel mogelijkheid zal zijn op ticketswap, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien er 6000 gezocht worden. Iemand aanbevelingen wat de beste manier zou zijn om er toch nog één te vinden? Thanks !
Hey kijk je private message, ik heb nog tickets

Wij hebben met 18 personen My Space Hive campingtickets gekocht. Een keer 10, en 4 keer 2. Begrijp ik het goed dat ik dus, aangezien ik eerst toekom, met al deze vouchers tegelijk naar een balie kan gaan en dat ze dan onze volledige oppervlakte gaan afzetten op de camping? Dit ondanks dat er sommigen van onze groep pas op donderdag toekomen?

Hoe wordt onze zone dan juist afgezet, met een lint?
Klopt. Er zullen mensen klaar staan om eens binnen je hoeveelheid oppervlakte te geven. Zijn gewoon effenaf stroken van 8 vierkante meter. Wie dus 16 of 24 m² heeft krijgt respectievelijk twee of drie stroken naast elkaar. En die ruimte kunnen jullie dan innemen. Niet met lint afgespannen, maar zal wel duidelijk zijn.

je moet regelmatig op ticketmaster kijken daar komen der regelmatig vrij op een dag, vriend van mij had er ook nog eentje nodig en hebben der zo ook een kunnen kopen. Als je regelmatig eens kijkt ga je zeker der nog kunnen kopen

Kan dit überhaupt zonder Hive campingticket? Ik ga ervan uit van wel omdat ik het ook nergens heb zien staan, maar goed, better safe than sorry.
Volgens de webite kunnen mensen zonder Hive camping ook op parking The Hive

Ik overnacht niet op een camping:

• Ik kom naar Werchter via de E19 vanuit Gent of Antwerpen > kies Parking The Hive (BLAUW)
  • Ik kom via de E314 vanuit Brussel, Luik, Leuven of Frankrijk > kies parkings ROZE
  • Ik kom via de E314 vanuit Aarschot, Lummen of Nederland > kies parkings GROEN
Ik overnacht wel op een festivalcamping:

• Ik verblijf op The Hive > Kies parking The Hive in zone BLAUW
  • Ik verblijf op Camping A1 > Kies parking BLAUW 1
  • Ik verblijf op Camping C3 > Kies parking GROEN 3 of GROEN 5
  • Ik verblijf op Camping C7 > Kies parking GROEN 2

• Leuk
Waarderingen: Nelios
je moet regelmatig op ticketmaster kijken daar komen der regelmatig vrij op een dag, vriend van mij had er ook nog eentje nodig en hebben der zo ook een kunnen kopen. Als je regelmatig eens kijkt ga je zeker der nog kunnen kopen
Gelukt ! Thanks

Is het normaal dat een doorverkocht ticket via ticketmaster niet direct op mijn app/account staat? heb wel bevestigingsmail enzo.

Bij mij staat ook Campingticket the Hive - zo 06 juli 2025.

Zal een fout zijn en nog aangepast worden. Volgens mij is het gewoon een ticket voor het volledige festival, of we hebben een fout gemaakt bij aanschaf. 😅
Ff gecheckt…bij mijn A1 camping ticket wat ook combi is, staat ook nog zondag 6 juli idd…kan me herinneren dat er vorig jaar 2023 stond ipv 2024 dat is uiteindelijk ook aangepast. Dus zal wel goed komen

Users who are viewing this thread