Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij komen altijd op donderdagochtend aan en hadden vorig jaar de beste plek ooit (helemaal aan de linkerkant na binnenkomst, heerlijk rustig). Dus het is volgens mij echt een kwestie van geluk hebben...
Bij mij staat ook Campingticket the Hive - zo 06 juli 2025.
Zal een fout zijn en nog aangepast worden. Volgens mij is het gewoon een ticket voor het volledige festival, of we hebben een fout gemaakt bij aanschaf.
Als je op the Hive slaapt kun je beter een the Hive parkeerkaart hebben, dan een Blauw 1 kaart, toch? Ik doel dan met name op de ligging van de parkeerplaatsen.
Bij mij staat ook Campingticket the Hive - zo 06 juli 2025.
Zal een fout zijn en nog aangepast worden. Volgens mij is het gewoon een ticket voor het volledige festival, of we hebben een fout gemaakt bij aanschaf.
Wij komen altijd op donderdagochtend aan en hadden vorig jaar de beste plek ooit (helemaal aan de linkerkant na binnenkomst, heerlijk rustig). Dus het is volgens mij echt een kwestie van geluk hebben...
Vorig jaar ook nog eens na lange tijd op donderdagmiddag gearriveerd. En tot mijn verbazing ging dat allemaal heel vlot. Dat was vroeger wel wat anders...
Donderdagmiddag weet ik niet, wij zijn er meestal einde ochtend. Dan sta je gemiddeld denk een half uurtje te wachten bij het uitdelen van de campingplekken, maar met een pilsje in de hand gaat dat zo voorbij.
Betreft ticketmaster; ik had ook wel betaald maar even geen bevestiging.
Nu kwam er een update voor de ticketmaster-app net voor mijn neus, gedownload en het parkingticket staat er braaf tussen.
Met 4 man, allemaal wel een eigen tent vermits we alleen festivals van 2 dagen gewend zijn pakken we waarschijnlijk veel te veel mee. Partytent pakken we ook mee of is dit verboden?
Iemand ervaring/tips om op camping C3 wat ruimte vrij te houden voor vrienden zodat we bij onze tenten dicht bij elkaar kunnen opzetten?
Mijn vriendin en ik hebben de grootste tent en zullen waarschijnlijk het vroegste arriveren (donderdag rond 10-11u schat ik). Is dat dan nog te doen? Ik wil natuurlijk niet de klojo uithangen die alle plaats inpikt maar hoe lig je anders bij elkaar hé...
Iemand ervaring/tips om op camping C3 wat ruimte vrij te houden voor vrienden zodat we bij onze tenten dicht bij elkaar kunnen opzetten?
Mijn vriendin en ik hebben de grootste tent en zullen waarschijnlijk het vroegste arriveren (donderdag rond 10-11u schat ik). Is dat dan nog te doen? Ik wil natuurlijk niet de klojo uithangen die alle plaats inpikt maar hoe lig je anders bij elkaar hé...
Wij nemen altijd alle tenten van de groep mee als de eerste mensen opgaan, zo hebben we al alle plaats geclaimd en zijn er geen problemen meer achteraf!
Dit wil natuurlijk wel zeggen dat er al jaren zijn geweest dat 2-3 man 10 tenten hebben moeten opzetten,