Rock Werchter 2025

Hier ook gelukt nu! Irritant dat je een andere pagina aan moet klikken en niet die op de website

Tickets gekocht/betaald maar kreeg een of andere foutmelding, zie ze ook niet in mijn account...

Nog meer mensen dit gehad?

I’m catching the bus from Leuven up to the site and I’m camping in The hive my space. How far would that walk be?!

Ik had na de eerste bestelling een foutmelding en geen bevestigingsmail of iets in de app. Heb daarna een tweede gekocht en daar wel onmiddellijk wat van gekregen. Bedrag wel 2 keer van de rekening.

Nu de vraag blijkbaar groot zal zijn, zal het wel geen probleem zijn om die extra weg te krijgen wanneer deze toch ergens tevoorschijn komt.

Ik meen me te herinneren dat je een speciaal parkeerticket had voor the Hive dat vanaf woensdag geldig was, nu staat er vanaf donderdag. Heb ik iets over het hoofd gezien of zou het hive parkeerticket standaard vanaf woensdag zijn?

Ik meen me te herinneren dat je een speciaal parkeerticket had voor the Hive dat vanaf woensdag geldig was, nu staat er vanaf donderdag. Heb ik iets over het hoofd gezien of zou het hive parkeerticket standaard vanaf woensdag zijn?

Volgens mij kun je er vanaf woensdag mee terecht ja. Als je tenminste het Combi parkingticket koos.

Ik was deze ook aan het zoeken en dan zag ik dit op de website staan:
Het Combi The Hive-parkingticket geeft toegang tot parking The Hive (zone BLAUW) vanaf woensdag om 13u.

Users who are viewing this thread