Rock Werchter 2025

1. Wunderhorse
2. While She Sleeps
3. Linkin Park
4. Deftones
5. Green Day
6. Weezer
7. Fontaines D.C.
8. Foster The People
9. Sam Fender
10. Amenra

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Peter Cat twijfel ik over
is dat live wat?
deftones vs heilung is de klote clash
Iggy vorige keer in barn gezien. moest ik in barn geraken na heilung pak ik die ook terug mee
Ook nog nooit gezien, schijnt van wel, alleen je moet er natuurlijk op het moment wel nog iets voor voelen. Kan me ook voorstellen dat je behoefte hebt aan iets anders als puntje bij paaltje komt.

1. Deftones
2. Linkin Park
3. Weezer
4. Cymande
5. Sam Fender
6. Wet Leg
7. Wunderhorse
8. Underworld
9. Sextile
10. Amyl and the sniffers

Ik denk dat voor mij geld dat deze lijst in elke volgorde kan worden gezet, ik wil het allemaal zien.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Deze gen z'er ging voor:

1. Wunderhorse
2. Linkin Park
3. Fontaines D.C.
4. Wisp
5. Raye
6. Green Day
7. Joey Valence & Brae
8. Amyl & The Sniffers
9. Deftones
10. Amenra (al vaak gezien)

Niet echt verrassend want ik ken mijn eigen smaak en had daar echt geen Yungblud en Girl in Red tussen verwacht ;)

• Haha
Waarderingen: nikita
Ook maar even mijn lijstje voor t hele weekend:
  1. Linkin Park
  2. Amenra
  3. Foster the People
  4. Underworld
  5. Fontaines DC
  6. Bolis Pupil
  7. Elbow
  8. Cymande
  9. De La Soul
  10. London Grammar
  11. Voor de bonus: 2manydjs
Met wel de notie dat ik ook naar Lowlands ga en dus weer een kans heb om beide Fontaines en London Grammar te zien, dus wss hier mee pakken zodat ik minder clash op Lowlands.

Niemand die voor Finneas gaat?

Ik ga daar waarschijnlijk de voorkeur aan geven boven Pommelien Thijs. Een beetje met pijn in het hart maar gek genoeg krijg ik juist mijn puberdochter niet warm voor Pommelien.

• Leuk
Waarderingen: roluf
Veel volk die Cymande hoog zet, zie ik. ❤️ Die gaan zowaar een volle tent hebben straks.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Zullen die parkingtickets (zone blauw, Hive) snel uitverkocht zijn? Als in: moet ik om 14u klaar zitten voor mijn pc, of kan ik dat ook rustig vanavond nog bestellen?

1. Sam Fender
2. Fontaines DC
3. Olivia Rodrigo
4. Raye
5. Wunderhorse
6. Pommelien Thijs
7. Dikke
8. Emmy D'Arc
9. Simple Minds
10. Bright Eyes

Ik zit vanmiddag ook klaar voor de parkingtickets (dagbezoeker), maar vraag me dit ook af.
Ik kom vanuit NL en zou dus moeten afgaan op de "zone Groen" parkeerplaatsen, maar deze lijken allemaal wel erg ver van het festivalterrein af. Moet je hier altijd een shuttle nemen om bij het terrein te komen?

Ik kom op zich vanuit Brabant, dus zou ook via Antwerpen kunnen rijden om in Zone Blauw te parkeren. Is dat beter?
Er is enkel een shuttle vanaf groen 8. Verder vallen die afstanden wel mee.

Ik zou toch op zeker spelen. Volgens onze info is de vraag groter dan het aanbod.
Toch bijzonder... Tot vorig jaar met die beperkte parkeergelegenheid door de regen was er nooit een probleem met parkeertickets toch? Kan me herinneren dat ik die vaak pas vlak voor het festival nog kocht...

Toch bijzonder... Tot vorig jaar met die beperkte parkeergelegenheid door de regen was er nooit een probleem met parkeertickets toch? Kan me herinneren dat ik die vaak pas vlak voor het festival nog kocht...
Er worden gewoon minder parkeertickets verkocht dan vroeger. Dit door de mobiliteitsissues in 2023.

In 2004 voor het laatst naar Rock Werchter geweest, dit jaar (eindelijk!) weer, ditmaal met dochterlief (14).

Daarom onderstaand, samengesteld lijstje ;)
Bovenste vijf vanuit dochter, onderste vijf vanuit vaders.
Maar vaders is ook wel onder de indruk van het (jeugdige) vakmanschap van de top 5.

1. Gracie Abrams
2. Olivia Rodrigo
3. Finneas
4. Noah Kahan
5. Alessi Rose
6. Celeste
7. Caribou
8. Hermanos Gutiérrez
9. Raye
10. Cymande

... and for all time's sake: Underworld, Deftones, Linkin Park, Weezer, 2manyDJs (!). Daar zal ik wel een kijkje nemen, maar geen volle show meepakken.

Ik ga daar waarschijnlijk de voorkeur aan geven boven Pommelien Thijs. Een beetje met pijn in het hart maar gek genoeg krijg ik juist mijn puberdochter niet warm voor Pommelien.
Jawel, ik ga ook voor Finneas en niet voor Pommelien. Alleen is het voor mij geen top10 artiest.

• Leuk
Waarderingen: roluf en JP5

Gho ik twijfel op zich ook omdat ik Pommelien al gezien heb, inclusief op Pukkelpop vorig jaar, maar ik geloof toch dat dit een heel bijzondere gaat worden. Finneas zegt mij ook net iets minder om daar een volledige show van te zien.

Misschien tussen Wunderhorse en Foster The People even gluren bij (naar) Pommelien, kijken waar alle hype vandaan komt.

Voor het eerst weer een weekend Werchter sinds 2019, vorig jaar en 2022 beide 1 dag.

Enorm veel zin in deze editie!!

1. Green Day
2. Linkin Park
3. Sam Fender
4. Simple Minds
5. Wet Leg
6. Weezer
7. Deftones
8. Bad Nerves
9. Amenra
10. Raye

Users who are viewing this thread