Graspop Metal Meeting 2025

:unsure::ROFLMAO: op de fansite van maidenchile staan een iron maiden setlist met daarbij vermeld uit zeer betrouwbare bron :unsure: lijkt me sterk 20 nummers !!

1000043815.jpg

Het 2026 nieuws komt al vroeg dit jaar.
Metallica is uitgesloten voor Graspop, spelen 2 shows in Ierland tijdens Graspop. Nemen ook meerdere dagen rust tussen data in. Dit scheelt ons weer een jaar lang posts met 'komt Metallica op Graspop'?
Hiermee ook bevestiging dat Pantera en Gojira (en Avatar) in de buurt zijn tijdens Graspop 2026, maar die spelen ook 1 show in Ierland in dat weekend waardoor het ze nooit gaat lukken om daarnaast ook nog Copenhell, Hellfest en Graspop te doen bv. Wordt spannend welke festivals die bands wel en niet gaan doen dan. Gojira en Pantera in ieder geval prima namen om de headlinergeruchten mee te starten.

Gojira en Pantera kunnen we idd al in potlood opschrijven voor volgend jaar, Metallica had ik nu ook niet op graspop verwacht maar vind het wel jammer dat er geen andere benelux datum is

Gojira en Pantera kunnen we idd al in potlood opschrijven voor volgend jaar, Metallica had ik nu ook niet op graspop verwacht maar vind het wel jammer dat er geen andere benelux datum is
Nouja Gojira speelt op de Graspop zondag in Dublin
Pantera speelt op de Graspop vrijdag in Dublin

Als Graspop, Copenhell en Hellfest weer in hetzelfde weekend gaat zitten vind ik het nog wel spannend.

1000043815.jpg

Het 2026 nieuws komt al vroeg dit jaar.
Metallica is uitgesloten voor Graspop, spelen 2 shows in Ierland tijdens Graspop. Nemen ook meerdere dagen rust tussen data in. Dit scheelt ons weer een jaar lang posts met 'komt Metallica op Graspop'?
Hiermee ook bevestiging dat Pantera en Gojira (en Avatar) in de buurt zijn tijdens Graspop 2026, maar die spelen ook 1 show in Ierland in dat weekend waardoor het ze nooit gaat lukken om daarnaast ook nog Copenhell, Hellfest en Graspop te doen bv. Wordt spannend welke festivals die bands wel en niet gaan doen dan. Gojira en Pantera in ieder geval prima namen om de headlinergeruchten mee te starten.
Avatar zou à la Behemoth ook een hele mooie afsluiter zijn hoor! Benieuwd hoe dat op Alcatraz gaat zijn, ga er alleen niet naartoe...

Die wagen zich immers ook al aan de AFAS

• Leuk
Waarderingen: saurus
Ja als ze nog in België staan zal dat wel weer op de wei van Werchter zijn gok ik zo.
Stel je voor een TW Classic (of welke naam ze er aan geven) met
Metallica
Gojira
Pantera
Knocked Loose
En dan nog 1 a 2 Belgische metalbands

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Chiel en Dr. Hannibal
Bij nader inzien kan Gojira wel gewoon prima Copenhell, Hellfest en Graspop nog doen naast die show in Dublin, aangezien ze daar op de zondag spelen.

Woensdag: Copenhell
Donderdag: Graspop
Vrijdag: Hellfest
Zondag: Dublin

Lijkt me wel een prima realistisch schema, als slipknot die 3 festivals 3 dagen achter elkaar kan spelen kan Gojira het ook wel.

Voor Pantera acht ik het vrijwel onmogelijk, aangezien ze op vrijdag in Dublin spelen zie ik ze niet alle 3 de festivals er ook nog bij te pakken
Al zou het natuurlijk kunnen dat Hellfest weer een weekend later gaat zitten

Avatar zou à la Behemoth ook een hele mooie afsluiter zijn hoor! Benieuwd hoe dat op Alcatraz gaat zijn, ga er alleen niet naartoe...

Die wagen zich immers ook al aan de AFAS
Ik zal hier wel rapporteren hoe de show op alcatraz was :)
Ja als ze nog in België staan zal dat wel weer op de wei van Werchter zijn gok ik zo.
Metallica
Gojira
Pantera
Knocked Loose
Dat zou voor Graspop wel echt killing zijn, om 3 headliners weg te nemen terwijl het toch wel uitverkoopt
Alle shows krijgen alleen of Gojira of Pantera, beiden lijkt me wat te veel. Als ze zoiets doen zal het met zo'n 2 dagen constructie zijn

Metallica
Gojira
Pantera
Knocked Loose
Beetje in de stijl van Werchter Boutique 2012. Dat was met Metallica, Soundgarden, Mastodon, Channel Zero, Gojira & Ghost. Wat een vette dag was dat. En met het rijtje wat jij noemt, zou ik ook weer gaan.

:unsure::ROFLMAO: op de fansite van maidenchile staan een iron maiden setlist met daarbij vermeld uit zeer betrouwbare bron :unsure: lijkt me sterk 20 nummers !!
Gaat niet gebeuren inderdaad. Vorige doorkomst 15 nummers. Dan zouden ze nog een half uur tot 3 kwartier extra moeten krijgen🤗

• Leuk
Waarderingen: prins
Gaat niet gebeuren inderdaad. Vorige doorkomst 15 nummers. Dan zouden ze nog een half uur tot 3 kwartier extra moeten krijgen🤗

Zag gisteren wel aardig wat berichten over Rime of the Ancient Mariner in de setlist. Maar dat was volgens mij ook puur speculatief nog. Paar dagen en dan weten we het!

• Leuk
Waarderingen: prins

Users who are viewing this thread