Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou wel prachtig zijn. We hebben met een groep enkel zaterdag en zondag dagtickets kunnen kopen. Dus moesten we Chase & Status nog kunnen meepikken zou dit perfect zijn.
Zou wel prachtig zijn. We hebben met een groep enkel zaterdag en zondag dagtickets kunnen kopen. Dus moesten we Chase & Status nog kunnen meepikken zou dit perfect zijn.
7 jaar geleden eens 3 dagen aan de inkom gestaan om bandjes te controleren en inderdaad rond 00u00/00u30 (meestal na de headliner) mogen mensen met een dagticket voor de dag erna de wei op. Daar werd toen zeer veel gebruik van gemaakt!
7 jaar geleden eens 3 dagen aan de inkom gestaan om bandjes te controleren en inderdaad rond 00u00/00u30 (meestal na de headliner) mogen mensen met een dagticket voor de dag erna de wei op. Daar werd toen zeer veel gebruik van gemaakt!
Het is dan ook technisch gezien al de volgende dag natuurlijk, weliswaar is de festivaldag nog niet gedaan maar om middernacht begint wel degelijk de zaterdag
Het is dan ook technisch gezien al de volgende dag natuurlijk, weliswaar is de festivaldag nog niet gedaan maar om middernacht begint wel degelijk de zaterdag
Het lijkt mij dat die ongeschreven regel daar uit is voortgevloeid. Ik kan mij inbeelden dat er daar enkele jaren terug iemand klaar stond om middernacht om te discussiëren dat zijn dagticket voor zaterdag technisch gezien al geldig was
Klopt, 7 jaar geleden. Nu staat er nochtans duidelijk op hun site dat je met een dagticket vanaf 11u die dag binnen mag. Dus zou er niet zo maar vanuit gaan dat je nu bvb. op vrijdag na middernacht binnen zal mogen met je zaterdagticket.
Klopt, 7 jaar geleden. Nu staat er nochtans duidelijk op hun site dat je met een dagticket vanaf 11u die dag binnen mag. Dus zou er niet zo maar vanuit gaan dat je nu bvb. op vrijdag na middernacht binnen zal mogen met je zaterdagticket.
Vorig jaar is het in ieder geval nog gelukt bij vrienden van mij. Het heeft bij mijn weten NOOIT op de site gestaan dat je met een dagticket al vroeger dan 11u binnen mag. En toch gebeurt het.
Idd. Los of het mag. Als je vriendelijk bent tegen de mensen die naar huis gaan, kan je makkelijk een bandje krijgen/overkopen van iemand die naar huis gaat rond 22u. Er zijn er altijd.
Heb dit jaar ween een geautomatiseerde playlist gemaakt die automatisch de top 5 nummers van elke artiest toevoegt. Wanneer de line-up geüpdate wordt, wordt de playlist gelijk bijgewerkt.
Dus mochten mensen vast in de stemming willen komen;