Sport algemeen

Nu ja, doorheen de jaren hebben Belgische ploegen wel stillaan meer succes gekend in Europa.
Of dat een rechtstreeks gevolg was van het toegenomen aantal topmatchen dankzij Play-Offs, is natuurlijk moeilijk te zeggen.

Anyway, één ding is zeker: niemand gaat Play-Off 2 missen.

Er zijn inderdaad te veel factoren om een rechtstreeks verband te zien tussen play offs en Europese resultaten.

Wat me vooral stoort is dat dit ineens op zijn Belgisch geregeld moet worden. 5-6 ploegen in degradatiegevaar die plots gered zijn, nieuwe regels over stijgen/dalen van beloftenclubs, waardoor de 4 U21 teams in CPL quasi onmogelijk nog kunnen zakken, ... In plaats van dit alles in een overgangsseizoen te gieten.

Gisteravond de verlenging en strafschoppen bij AZ Heracles gezien. Wat krijg ik toch pukkels als ik iemand zo'n idiote aanloop zie nemen bij een pingel.

als je van te voren beslist hoe je je penalty neemt, en je neemt m dan hoog hard en richting hoek, dan zit hij toch altijd.
of is dat echt teveel gevraagd voor een profspeler??

als je van te voren beslist hoe je je penalty neemt, en je neemt m dan hoog hard en richting hoek, dan zit hij toch altijd.
Als je een klein tikje krijgt, dan kun je toch terug in balans komen en de aanval vervolgen ipv 4 keer over het veld rollen.
Of is dat echt teveel gevraagd voor een profspeler??

Als je een klein tikje krijgt, dan kun je toch terug in balans komen en de aanval vervolgen ipv 4 keer over het veld rollen.
een verdediger zie je zelden rollen, dat is toch iets dat in aanvallers dna zit:ROFLMAO::ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: MarkvD
Maar Jong Genk zou niet meer kunnen zakken dit jaar, en er zouden altijd 4 beloftenteams moeten zijn.
Dit gaat toch in tegen de logica van de sport.
ja dat is dan weer typisch belgie, er moet weer een onzinnig en onlogisch ding in moeten zitten
absoluut tegen
beloftenteams moeten kunnen zakken

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze
Football Soccer GIF by SE Palmeiras

You sure about that ?

Ja, en ik wel echt nog wel aannemen dat er mentale aspecten bij komen die minder of niet trainbaar zijn, maar die achterlijke hupjes of vertragingen in een aanloop ergeren me mateloos. Gisteren werden ook beide strafschoppen gemist met zulke aanloopjes (toegegeven is de lat raken ook wel een bietje pech).

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
TeGen mOdERn VoeTBaL
En dan wetende dat de meerderheid van die "harde kern" uit studenten en scholieren bestaat. De ironie.

De laatste tijd zijn die harde kernen zich ook maar zielig aan het gedragen. Zowel in Anderlecht (na Sociedad + Fenerbahce) als in Brugge (na de extreemrechtse groeten) spelen ze het slachtoffer nadat ze terecht gestraft worden. In Charleroi zijn ze nog steeds aan het bekvechten met de club over hun aandeel in de stilgelegde partij tegen Union. En als het ergens sportief niet draait, gooien ze wel weer wat op het veld. Maar intussen wel staan pronken met hun "stop stadionverboden"-banners.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck en Blommie

Users who are viewing this thread