Rock Werchter 2025

Dit + hun set 10 a 15 min te vroeg gestopt.
En zo halverwege de tent klonk het nu ook niet zo wauw.

Op plaat had ik altijd het gevoel dit kan misschien ooit wel een gevalletje Fontaines, Nothing But Thieves,... worden als je ze nog wat tijd en ervaring geeft. Maar op Pukkelpop vloog de muziek, sfeer, interesse zo over mijn hoofd richting nergens alsof het een gevalletje 12-in-een-dozijn "beginnende" rockbands was. Geen seconde hadden ze mijn interesse echt vast.

Mag ik zo vrij zijn te vragen wat er dan precies zo'n teleurstelling was op pukkelpop afgelopen zomer? Ik zag ze namelijk in het voorprogramma Fontaines D.C. en daar ben ik nog steeds niet van bekomen ...
Het klonk naar mijn mening écht slecht (sound-gewijs dan). Vond de nummerkeuze niet top en ook een kwartier te vroeg gestopt. Keek er wel hard naar uit.

Voorprogramma fontaines hoorde ik hetzelfde qua slecht geluid, maar dat is blijkbaar verdeeld hier. Ik geef ze graag nog een kans nadat ze straks aangekondigd worden ;)

Zou Inhaler ook geen optie kunnen zijn? Vandaag een nieuw album en lijkt me haalbaar qua spots die nog niet zijn opgevuld.

Mijn wishlist voor straks :
Royel Otis, Kaiser Chiefs, Circa Waves, Wunderhorse, London Grammar, Biffy Clyro, Franz Ferdinand, Weezer,Haunted Youth,Doechii, Vampire Weekend, The Sherlocks en on repeat : Bob Vylan .

Verras me eventueel nog met The White Lies, Cypress Hill en Soft Play.

Users who are viewing this thread