Rock Werchter 2025

Wunderhorse was 1 van m'n must-see-optredens die dag op pukkelpop. Ik stond naast PA, qua klank was het inderdaad niet al te best geregeld, onzuiver, te luid en zang zo goed als niet te verstaan. Kwamen zeer apatisch en ongeïnteresseerd over. Hadden gerust nog enkele (van hun betere) nummers kunnen spelen want ze kregen 50minuten. M aar na 30 minuten: "This is our last song". En weg waren ze. Vonden misschien dat ze te vroeg geprogrammeerd waren of te diep int glas gekeken de avond ervoor? Als "beginnende" groep zo apatisch en ongeïnteresseerd overkomen...
Mèh, leuk is anders. We zullen allen moeten uitkijken en oordelen na deze zomer. :D

Dit + hun set 10 a 15 min te vroeg gestopt.
En zo halverwege de tent klonk het nu ook niet zo wauw.

Op plaat had ik altijd het gevoel dit kan misschien ooit wel een gevalletje Fontaines, Nothing But Thieves,... worden als je ze nog wat tijd en ervaring geeft. Maar op Pukkelpop vloog de muziek, sfeer, interesse zo over mijn hoofd richting nergens alsof het een gevalletje 12-in-een-dozijn "beginnende" rockbands was. Geen seconde hadden ze mijn interesse echt vast.

En een weergaloze Lorde in The Barn. Wat een dag was dat eigenlijk 😍
Ja denk dat dat concert van Lorde wel echt in mijn top 5 van beste concerten ooit staat! En heeft ook Melodrama als top album bevestigd.

Overigens echt heel veel lol gehad met twee gasten met een Randy Marsh/I Am Lorde t-shirt achter me tijdens Royals 😂

• Geweldig
Waarderingen: swissepfan
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat er dan precies zo'n teleurstelling was op pukkelpop afgelopen zomer? Ik zag ze namelijk in het voorprogramma Fontaines D.C. en daar ben ik nog steeds niet van bekomen ...
Het klonk naar mijn mening écht slecht (sound-gewijs dan). Vond de nummerkeuze niet top en ook een kwartier te vroeg gestopt. Keek er wel hard naar uit.

Voorprogramma fontaines hoorde ik hetzelfde qua slecht geluid, maar dat is blijkbaar verdeeld hier. Ik geef ze graag nog een kans nadat ze straks aangekondigd worden ;)

Zou Inhaler ook geen optie kunnen zijn? Vandaag een nieuw album en lijkt me haalbaar qua spots die nog niet zijn opgevuld.

Users who are viewing this thread