Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Heb nog geen prijzen gevonden voor het "Back to the Beginning" concert in Birmingham, maar wel een venue map via Ticketmaster:
Bekijk bijlage 12764
K zag ook dat er de volgende pre-sale momenten zijn:
- artist pre-sale (begint de 11e, heb me zowel aangemeld voor de black sabbath nieuws brief als die van Ozzy)
-Priority from O2 (begint de 12e)
- live Nation pre-sale (begint de 13e, hier heb ik me al voor aangemeld)
- Download family pre-sale (begint ook de 13e)
-General sale (begint de 14e)
Als iemand hier nog linkjes en codes voor weet te vinden/krijgen, zou ik er erg blij van worden😉

- artist pre-sale (begint de 11e, heb me zowel aangemeld voor de black sabbath nieuws brief als die van Ozzy)
Als iemand hier nog linkjes en codes voor weet te vinden/krijgen, zou ik er erg blij van worden😉
Hoe kun je mee doen bij priority from O2?

Hier staat wel meer in over de O2 presale:
https://becleverwithyourcash.com/how-to-get-o2-priority-if-youre-not-on-o2/

Ik been trouwens op vakantie tijdens de presales. Dus als je mee gaat doen met de O2 presale en je zou willen helpen met het verkrijgen voor een of twee kaartjes extra, let me know in pm!

De volledige lineup van Pitfest is bekend, en ik als Maleisier ben dan ook SUPER trots dat Humiliation mag spelen in Nederland. Toch wel 1 van de grotere death metal bands van mijn oude land :love:Bekijk bijlage 12781
1738930042949.png
Het wordt tegenwoordig wel schromelijk overdreven met al die 'exclusives'.
Sowieso is vrijwel iedere Nederlandse festival show exclusive.
En een dag later staan ze ook nog in Maastricht in de Muziekgieterij (plus uiteraard dichtbij in Duitsland en België).
Wat is dan zo'n exclusive nog werkelijk waard, ook al is het technisch gezien correct?

Bekijk bijlage 12783
Het wordt tegenwoordig wel schromelijk overdreven met al die 'exclusives'.
Sowieso is vrijwel iedere Nederlandse festival show exclusive.
En een dag later staan ze ook nog in Maastricht in de Muziekgieterij (plus uiteraard dichtbij in Duitsland en België).
Wat is dan zo'n exclusive nog werkelijk waard, ook al is het technisch gezien correct?

Denk dat er genoeg mensen niet verder kijken en denken “hee exclusive, moeten we doen!”

En in dit geval, al is Pitfest volgens mij ook wel een uithoek, Maastricht of all places, verwacht niet dat ik daar ooit heen ga voor een concert

In Maastricht staat, naar mijn bescheiden mening, de beste venue van Nederland. Kan echt iedereen aanraden om daar op z'n minst één keer naartoe te gaan.
Muziekgieterij? Daar ben ik nog niet geweest. Het is erg ver weg voor mij helaas

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Voor die Livenation pre-sale moet je dan gewoon inloggen en bij "My Subscriptions" hardrock/metal aanduiden?

• Geweldig
Waarderingen: Virp
Denk dat er genoeg mensen niet verder kijken en denken “hee exclusive, moeten we doen!”

En in dit geval, al is Pitfest volgens mij ook wel een uithoek, Maastricht of all places, verwacht niet dat ik daar ooit heen ga voor een concert
Valt mee met die uithoek hoor. Ik woon nog weer een uurtje hoger😝
Volgens mij ben jij daar ook met een uur en 20 min.

Voor die Livenation pre-sale moet je dan gewoon inloggen en bij "My Subscriptions" hardrock/metal aanduiden?
Ik heb me aangemeld in de link onderaan het artikel, maar misschien dat die manier ook werkt
Via deze link en dan helemaal onderaan het artikel staat een linkje waar je je kan aanmelden voor de live nation pre-sale voor donderdag de 13e (nu wel de goede;))

• Leuk
Waarderingen: lieven

In landen als Nederland of België zijn de meeste shows van bands wel exclusive, dus is het een vrij overbodige toevoeging.
Dat COF nu 2 shows in Nederland doet, al is dat een festival en een los concert, is juist eerder een uitzondering, voor de meeste bands is één optreden in Nederland wel genoeg.
Dat die optredens in 2 'uithoeken' van het land zijn, verandert er weinig aan dat beide optredens niet exclusive zijn (tenzij je er dus vergezochte toevoegingen bij verzint).
Het zou er net zo goed potsierlijk uitzien als Muziekgieterij iets als 'EXCLUSIVE 2025 NL VENUE SHOW' zou toevoegen.

In landen als Nederland of België zijn de meeste shows van bands wel exclusive, dus is het een vrij overbodige toevoeging.
Dat COF nu 2 shows in Nederland doet, al is dat een festival en een los concert, is juist eerder een uitzondering, voor de meeste bands is één optreden in Nederland wel genoeg.
Dat die optredens in 2 'uithoeken' van het land zijn, verandert er weinig aan dat beide optredens niet exclusive zijn (tenzij je er dus vergezochte toevoegingen bij verzint).
Het zou er net zo goed potsierlijk uitzien als Muziekgieterij iets als 'EXCLUSIVE 2025 NL VENUE SHOW' zou toevoegen.
Het is nog wel eens erger geweest, als je naar de poster van vorig jaar kijkt stond overal wel wat bij. Vooral die van Heideroosjes is hilarisch. 1000037038.jpg

Valt mee met die uithoek hoor. Ik woon nog weer een uurtje hoger😝
Volgens mij ben jij daar ook met een uur en 20 min.
Maastricht is ook prima te doen vanuit de Randstad, 2 uur met de trein vanaf Utrecht CS, zonder overstap.
Het lastigste is als je met het OV van het zuidoosten naar het noordoosten van het land wil, dat is minimaal 4 uur met meerdere overstappen.

Users who are viewing this thread