Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
S.O.A.D. wordt waarschijnlijk onbetaalbaar voor Graspop, die entreeprijzen al gezien in de V.S.?
Het voordeel is dat er momenteel nog plaatsen vrij zijn in de snakepit..
De Europese muzieksector verzamelde dit weekend in Groningen voor Eurosonic Noorderslag, het grootste showcasefestival van het continent. Het bijhorende congres werd beheerst door artificiële intelligentie, mentale gezondheid en zorgen om de festivalsector. ‘Als tickets nu nog duurder worden...
www.demorgen.be
Ook de muziekindustrie maakt zich dus zorgen over de megaprijzen van de grote headliners. Dus dat doet de vraag naar headliners voor festivals als Graspop inderdaad moeilijker worden.
Om hier dan gelijk maar voor eens en voor altijd af te rekenen met een mythe; Metallica gaat nooit op Graspop staan helaas.
Ik merk dat ik dit jaar nog echt moet worden wakker geschud voor Graspop. Normaal sta ik echt al maandenlang in de wachtmodus, maar ik heb nu nog niet eens alle bands ingeluisterd.
Vanaf komende week maar eens in de stemming komen dus!
Ik merk dat ik dit jaar nog echt moet worden wakker geschud voor Graspop. Normaal sta ik echt al maandenlang in de wachtmodus, maar ik heb nu nog niet eens alle bands ingeluisterd.
Vanaf komende week maar eens in de stemming komen dus!
Ik zag dit op de NIN US-forums, in eerste instantie dacht ik dat het dezelfde lijst was die we allemaal eerder hebben gezien. Toen besefte ik dat er nieuwe shows waren.
Jun 17 - Manchester, UK
Jun 18 - London, UK
Jun 24 - Cologne, DE
Jun 26 - Munich, DE
Jun 27 - Vienna, AT
Jun 29 - Amsterdam, NL
Jul 3 - Roskilde*, DK
Jul 5 - Werchter*, BE
Jul 7 - Paris, FR
Jul 10 - Madrid*, ES
Jul 11 - Lisbon*, PT
Ik vind het vreemd. Ik dacht dat ze op Graspop zouden staan in plaats van op Werchter.
Ik hoop zooooo dat ze de oversteek maken maar ik vrees ervoor. Er komt wel nieuwe muziek aan maar nergens hebben ze gecommuniceerd over een eventuele tour. De laatste keer was 2022, daarnaast hadden ze een show in de AB maar die werd gecanceld net zoals de rest van hun Europese tour (behalve UK).
- Berlijn op 22 of 23 juni, met een paar dagen marge tussen de Britse en EU data (want Brexit)
- Berlijn op 20 juni, en dan Graspop tussen Berlijn en Keulen in
Nu vraag ik me af of er zelfs een Belgische datum komt. Met zalen van het formaat Ziggo in zowel Amsterdam als Keulen kom je toch in de Belgische invloedssfeer.
- Berlijn op 22 of 23 juni, met een paar dagen marge tussen de Britse en EU data (want Brexit)
- Berlijn op 20 juni, en dan Graspop tussen Berlijn en Keulen in
Nu vraag ik me af of er zelfs een Belgische datum komt. Met zalen van het formaat Ziggo in zowel Amsterdam als Keulen kom je toch in de Belgische invloedssfeer.
Ik denk dat een belgische datum zeker nog wel kan, maar ik begin toch stilaan schrik te krijgen dat ze niet op GMM gaan staan. Indien NIN op werchter zou verschijnen zou ik toch wel wat teleurgesteld zijn in de GMM organisatie. Dus i guess dat we best gewoon de officiele tour aankondiging afwachten