Mijn favoriete optredens deze Pukkelpop:
Fontaines DC: Gewoon heel sterk optreden, benieuwd naar het nieuwe album vrijdag
Ila: Weer een goede Belgisch groep erbij
Aili: Lekker dansen op hun muziek, overgoten met een Japans sausje. Ook een zeer aanstekelijke frontvrouw.
Sylvie Kreusch: Gewoon top
Thee Sacred Souls: Lekkere soulmuziek
The Atomic Orchestra: Krijg nog kippenvlees als ik het nummer hoor dat Brutus bracht
Flogging Molly: Iers folk feestje
The Reytons: Wat Wunderhorse niet bij had, hadden The Reytons in overvloed, speelplezier. Niet te veel volk in de Club, maar denk dat iedereen wel genoten heeft
Enter Shikari:
Was lang geleden dat ik ze nog gezien had. Frontman blijft gewoon crazy
Kabin Crew: Muzikaal misschien niet allemaal even sterk maar hun enthousiasme is wel zeer aanstekelijk. En ze hebben een geweldige hit natuurlijk
ÃO: De ontdekking voor mij dit jaar. Lekker wegdromen in een overvolle Lift
Electric Callboy: Niet nadenken, gewoon feesten
The Offspring: Idem
Big shout out naar alle medewerkers, supervriendelijk allemaal
Tot volgend jaar
Fontaines DC: Gewoon heel sterk optreden, benieuwd naar het nieuwe album vrijdag
Ila: Weer een goede Belgisch groep erbij
Aili: Lekker dansen op hun muziek, overgoten met een Japans sausje. Ook een zeer aanstekelijke frontvrouw.
Sylvie Kreusch: Gewoon top
Thee Sacred Souls: Lekkere soulmuziek
The Atomic Orchestra: Krijg nog kippenvlees als ik het nummer hoor dat Brutus bracht
Flogging Molly: Iers folk feestje
The Reytons: Wat Wunderhorse niet bij had, hadden The Reytons in overvloed, speelplezier. Niet te veel volk in de Club, maar denk dat iedereen wel genoten heeft
Enter Shikari:
Kabin Crew: Muzikaal misschien niet allemaal even sterk maar hun enthousiasme is wel zeer aanstekelijk. En ze hebben een geweldige hit natuurlijk
ÃO: De ontdekking voor mij dit jaar. Lekker wegdromen in een overvolle Lift
Electric Callboy: Niet nadenken, gewoon feesten
The Offspring: Idem
Big shout out naar alle medewerkers, supervriendelijk allemaal
Tot volgend jaar