Alcatraz Open Air 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.660
5.133
Op zaterdag dus 10 bands in de Helldorado. Da's heel opvallend. En daarmee kan mijn clashfinder op die dag ook de prullenbak in, hahah.
Oh Come On Jim Carrey GIF
Angry Work GIF by IWISH Productions
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
545
737
Ik heb een paar korte vragen voor mijn Belgische vrienden... Wat zijn jullie groepen (Channel Zero / Mantah / Arson / Cobra The Impaler) waard? Ik ken alleen Aborted.
- Er zijn nummers van Channel Zero die me doen denken aan Pantera (Bad To The Bone / Heroin / Dashboard Devils) en andere aan Metallica (Ammunition / Freedom / Hot Summer) album St Anger. Ik zie dat deze groep erg populair is in België maar mij volkomen onbekend lijkt in Frankrijk.

- Mantah ziet eruit alsof hij vorig jaar The Morgue volledig heeft veranderd. Wie heeft ze al gezien? Grote invloed van Korn.

- Wat betreft de groep "Arson".. Briljant! Feedback op hun concerten?

- Cobra The Impaler is een uitstekende ontdekking!! Enige feedback?
Mantah was enorm sterk. Wij stonden helaas buiten omdat de ganse tent vol zat. Zelfs daar uitstekend geluid en mooie setlist. Zeker het zien waard. Inderdaad een grote Korn-vibe

Cobra The Impaler ook live zeer kwalitatief. Een groep dat ik ook meestal meepak.

Fleddy Melculy is ook een belgische band. Maar ik vermoed dat u franstalig bent? Dan heb je minder aan de teksten uiteraard. Muziek is wel ruim oké, maar de teksten maken de groep toch wel compleet.

Naar mijn mening weet Alcatraz toch wel altijd sterke, Belgische bands te boeken.
 
  • On fire
Waarderingen: Totochon

Totochon

Playlistbediener
31 jan 2024
21
29
Mantah was enorm sterk. Wij stonden helaas buiten omdat de ganse tent vol zat. Zelfs daar uitstekend geluid en mooie setlist. Zeker het zien waard. Inderdaad een grote Korn-vibe

Cobra The Impaler ook live zeer kwalitatief. Een groep dat ik ook meestal meepak.

Fleddy Melculy is ook een belgische band. Maar ik vermoed dat u franstalig bent? Dan heb je minder aan de teksten uiteraard. Muziek is wel ruim oké, maar de teksten maken de groep toch wel compleet.

Naar mijn mening weet Alcatraz toch wel altijd sterke, Belgische bands te boeken.
Bedankt voor uw feedback. Goed om te weten of het geluid zowel in de tenten als buiten uitstekend is. 😉
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Mijn gedachten gaan naar de alcatraz festivalgangers die dezelfde vrijdag ook ac/dc willen zien.
Veel sterkte...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Mantha staat op de site nu op de vrijdag... . Zou da kloppen? dan zijn er terug 9 bands in hellorado vermoed ik
Ja dat zou wel kunnen. Met de kleine Belgische bands kunnen ze natuurlijk meer schuiven.

Hopelijk binnenkort dan ook het tijdschema!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Totochon

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
166
204
Ja dat zou wel kunnen. Met de kleine Belgische bands kunnen ze natuurlijk meer schuiven.

Hopelijk binnenkort dan ook het tijdschema!
vind wel jammer ik vond da echt wel top dag je daar in die tent een zalig mix van punk, hardcore en nu metal. maja niks aan te doen. zoals je zegt hopelijk komen ze snel met de tijdschema's :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Totochon

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.660
5.133
Mantha staat op de site nu op de vrijdag... . Zou da kloppen? dan zijn er terug 9 bands in hellorado vermoed ik
Ah, ze hebben dus gewoon 2 bands van dag gewisseld, nu komt dus alles weer mooi uit qua tijdschema's en clashfinders (wat mijn lichte OCD ook weer goed doet 😌).

max greenfield fox GIF by New Girl


Wel vreemd dat ze dan zo'n afwijkende 'tussenposter' uitbrengen, i.p.v. af te wachten tot alle wijzigingen verwerkt zijn..
 

Oliver85

Playlistbediener
16 okt 2023
5
11
Hello everyone. So, do you know if there is still any band pending to be announced, or the lineup is complete?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.955
Heb echt het idee dat we de zondag sub nog missen. Ik zet mijn geld op Dimmu met een klein kansje voor Zeal & Ardor
Vraag me bij beide bands wel af waarom die nog niet bekend gemaakt zouden zijn? Hebben toch al meer data staan? Waarom wachten?

Niet dat ik nu claim dat de laatste band sowieso iets moet zijn wat verder nog niks aangekondigd heeft. Maar ik vraag me gewoon af waarom we nog op die ene naam moeten wachten, in plaats van dat die met Red Fang en Baroness gelijk aangekondigd is?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken