Rock Werchter 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Ik denk dat je rock en seine zo goed vindt omdat die beter bij jouw smaak aanleunt.
Werchter had fred again vorig jaar bvb.
Hier op het forum leeft lana Del rey ja, maar ik denk dat heel wat werchter bezoekers even blij zijn met een prima lenny kravitz als dagafsluiter.
En dan hou je nog the smile, offspring over. Maakt dat en seine zoveel beter? Nee geef mij dan maar werchter
Toch wel wat meer dan The Smile en the offspring alleen. Soulwax, lcd soundsystem, massive attack... En de affiche is nog bijlange niet compleet. Blonde Redhead en the kills op de undercard is toch ook dik in orde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en mattman

AnM

Playlistbediener
29 jan 2024
5
0
heeft iemand trouwens nog tips bij het overkopen van tickets om scammers te vermijden en het verschil te zien tussen hen en mensen die echt hun ticket verkopen?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.580
4.513
Is er een wachtlijst voor campingtickets, want ik vind er nergens 1? Ik ben ook nog op zoek naar 2 regular hive tickets voor mij en een vriendin! We hebben momenteel een duo ticket voor de hive My Space die we eventueel zouden kunnen ruilen moest er iemand dat even goed vinden al de normale Hive :) Al onze vrienden en ook onze vriendjes zitten op de regular hive dus we zouden graag bij hen kunnen zitten op de camping. Moest er iemand zijn tickets verkopen of een ruil zien zitten let me know! :)
Momenteel nog niet idd, is ook nog geen officieel bericht van uitverkoop geweest dus waarss daarna zou ik denken.
Op Ticketswap hopen zou ii zeggen
 
  • Leuk
Waarderingen: AnM

AnM

Playlistbediener
29 jan 2024
5
0
Momenteel nog niet idd, is ook nog geen officieel bericht van uitverkoop geweest dus waarss daarna zou ik denken.
Op Ticketswap hopen zou ii zeggen
wanneer beginnen zo'n tickets meestal op ticketswap te komen? Is dat echt pas vlak voor het festival start of ook al de maanden ervoor? Want ik vermoed dat dit nog ff zal duren, maar dan weet ik am vanaf wanneer ik best zeker begin te zoeken
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.580
4.513
wanneer beginnen zo'n tickets meestal op ticketswap te komen? Is dat echt pas vlak voor het festival start of ook al de maanden ervoor? Want ik vermoed dat dit nog ff zal duren, maar dan weet ik am vanaf wanneer ik best zeker begin te zoeken
Ja vanaf dat die in het account gezet worden, beginnen mensen te verkopen. Vorig jaar was dat vrij laat
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.509
Hopelijk volgend jaar Soulwax op Werchter. Top optreden. Dit in de barn zal subliem zijn
Zal ook wel zo zijn in 2025. Zullen netjes zelfde volgorde aanhouden zoals in 2016/2017.
En dan te bedenken dat er paar maanden geleden hier een aantal waren die in Soulwax geen Barn afsluiter zagen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.509
Ik blik ook altijd graag eens terug naar het verleden. 2017 bvb. Wat toch voor velen een mega editie was. Lees de kritiek maar eens terug. En het matige enthousiasme van sommigen over bvb Soulwax 🤔😉.

 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Zal ook wel zo zijn in 2025. Zullen netjes zelfde volgorde aanhouden zoals in 2016/2017.
En dan te bedenken dat er paar maanden geleden hier een aantal waren die in Soulwax geen Barn afsluiter zagen.
De Soulwax - LCD Soundsystem in de Barn droom.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
570
539
Ik hoop eigenlijk vooral nog op The Struts en Royal Republic.

Voor de rest heb ik niet heel veel verwachtingen meer van "grote" namen dus elke verrassing is welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.004
2.055
Hopelijk volgend jaar Soulwax op Werchter. Top optreden. Dit in de barn zal subliem zijn
Als ik woensdag last minute nog aan een goedkoper ticket raak via Ticketswap ga ik ook.
Ik las al iets over 3 drummers?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
Mijn dochter heeft me gemeld dat girl in red met nieuwe muziek komt.
Werchter of dit jaar pkp?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken