TW Classic 2024

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Ken is weer actief op e festivals, op onderstaande vraag geeft hij antwoord.

Will we have news on Werchter Classic and Werchter Boutique line up before Christmas ?
If there will be a Classic and/or Boutique in 2024…
A little while ago they were off the table. Recently that has been changed but no idea about the situation now.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
522
586
Ik zag het instagram account van Classic vandaag een comment plaatsen onder een bericht van RW. Geven dus wel een teken van leven…
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Misschien een vreemde gedachte maar zou Classic ook kunnen schuiven naar een andere maand bv juli of augustus vanwege een headliner en om zo het festival wel te laten doorgaan???
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Misschien een vreemde gedachte maar zou Classic ook kunnen schuiven naar een andere maand bv juli of augustus vanwege een headliner en om zo het festival wel te laten doorgaan???
Ja, hebben ze in 2003 al eens gedaan.
Toen verschoof het naar september omwille van The Rolling Stones.
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
John Fogerty, Toto, The Waterboys, Heart en meer op Bospop.
Iets bij voor TW Classic? Bij mijn weten nog maar zelden gemeenschappelijke acts gedeeld maar je weet maar nooit.
Alice Cooper staat ook op Bospop maar die heeft Graspop al. Zucchero lijkt dan weer meer iets voor Suikerrock.
 
Laatst bewerkt:

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
The Waterboys hebben zichzelf bevestigd voor Dranouter dus daar mag een streep door.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
John Fogerty, Toto, The Waterboys, Heart en meer op Bospop.
Iets bij voor TW Classic? Bij mijn weten nog maar zelden gemeenschappelijke acts gedeeld maar je weet maar nooit.
Alice Cooper staat ook op Bospop maar die heeft Graspop al. Zucchero lijkt dan weer meer iets voor Suikerrock.
Ik verwacht voor Fogerty nog wel meer Europese data. Stond de laatste keer in een goed gevuld Sportpaleis.
Heart zie ik hier ook wel verschijnen maar er zal zeker nog wat bij moeten.
Simple Minds, Toto bv???
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Ik verwacht voor Fogerty nog wel meer Europese data. Stond de laatste keer in een goed gevuld Sportpaleis.
Heart zie ik hier ook wel verschijnen maar er zal zeker nog wat bij moeten.
Simple Minds, Toto bv???
Mooie undercard/subs voor een dagje Classic: Fogerty, Simple Minds, Toto, Heart. Zie ik wel gebeuren eigenlijk.
Maar ze hebben dan wel nog één grote klepper nodig als absolute headliner.
Met deze namen alleen vul je geen Werchter weide.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.416
1.916
Mooie undercard/subs voor een dagje Classic: Fogerty, Simple Minds, Toto, Heart. Zie ik wel gebeuren eigenlijk.
Maar ze hebben dan wel nog één grote klepper nodig als absolute headliner.
Met deze namen alleen vul je geen Werchter weide.
Bon Jovi :ROFLMAO:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Mooie undercard/subs voor een dagje Classic: Fogerty, Simple Minds, Toto, Heart. Zie ik wel gebeuren eigenlijk.
Maar ze hebben dan wel nog één grote klepper nodig als absolute headliner.
Met deze namen alleen vul je geen Werchter weide.
Gewoon Paul McCartney met John Fogerty. Daaronder weer Heart op de affiche en de weide stroomt wel vol...
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
700
641
Mooie undercard/subs voor een dagje Classic: Fogerty, Simple Minds, Toto, Heart. Zie ik wel gebeuren eigenlijk.
Maar ze hebben dan wel nog één grote klepper nodig als absolute headliner.
Met deze namen alleen vul je geen Werchter weide.
Maar wel halfvol en met een lager artiestenbudget zoals bovenstaande komen ze wel uit de kosten.

Het podium en de catering staat er toch al dus die grote kost valt al te delen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken