TW Classic 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Die zou op zichzelf toch 30000 man op de been kunnen brengen. Omkader het wat deftig en 45000 moet wel lukken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Die zou op zichzelf toch 30000 man op de been kunnen brengen. Omkader het wat deftig en 45000 moet wel lukken.
Met een goede sub erbij gaat dit wel lukken. Laatste keer dat hij op tour gaat. Hij heeft eerder zelf gehint naar een tour in 2024. Blijkt dan toch te kloppen. Hopelijk komt hij naar Europa... 🤞
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Die zou op zichzelf toch 30000 man op de been kunnen brengen. Omkader het wat deftig en 45000 moet wel lukken.
Stond eerder gewoon op de Lokerse, waar ik hem nu ook zou plaatsen.
Echter, wanneer het effectief de laatste tour zou zijn, dan lok je natuurlijk extra geïnteresseerden (cfr. Elton John).
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Vorige twee Sportpaleizen bleven nochtans half leeg.
Alweer 5 jaar geleden, dus niet meer te vergelijken. Tegenwoordig krijgen zelfs de grootste miskleunen het Sportpaleis vol. Het zou me niks verbazen als ome Neil een losse TW Classic best goed doet verkopen. Ik verwacht alleen dat ome Neil niet meer de grote plas oversteekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Kanshebbers voor 2024
Paul McCartney
Bon Jovi
Neil Young
Verder zou ik niet het niet weten tenzij ze AC/DC zover weten te krijgen.....
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
787
730
Kanshebbers voor 2024
Paul McCartney
Bon Jovi
Neil Young
Verder zou ik niet het niet weten tenzij ze AC/DC zover weten te krijgen.....
Bon Jovi gaan ze echt nooit meer op tw classic zetten. Wat een aanfluiting was dat. Kan mij niet voorstellen dat (buiten de die-hards) daar mensen nog tickets willen voor kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
698
486
Zou Neil Young niet gewoon de ontbrekende Live /s Live headliner kunnen zijn? Lijkt mij qua capaciteit beter haalbaar.
 

Kawouter

Nieuw lid
21 jan 2024
3
3
Hallo iedereen, vanaf vandaag ben ik eindelijk ingelogd op het forum:)
Al enkele weken volg ik gesprekken over verschillende festivals.

Ik vroeg mij af in welke mate het mogelijk was dat Metallica eventueel headliner kan zijn van TW Classic. Zij hebben namelijk nog een gaatje na Hellfest in Frankrijk.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
852
577
Lenny Kravitz was headliner van Werchter Classic in 2006 en 2012. Verder is de band die het meest kwam op Werchter classic the Simple Minds (4x) maar als één van de bijnamen. Topartiesten en headliners met drie deelnames waren oa STING (2x via Sting, 1x via the Police), Bruce Springsteen (2013,2016 en 2023) en Bryan Adams. De Rolling stones kwamen twee keren naar Werchter Classic als top of the bil. Als levende Rock legendes als Bruce Springsteen en Rolling Stones naar Werchter Classic als headliner komen dan misstaat Pearl Jam daar ook niet op dat pôdium.
Tw classic heeft niets te maken met oude rock acts. Wel met de opzet: 1 dag, 1 podium
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.237
7.515
Hallo iedereen, vanaf vandaag ben ik eindelijk ingelogd op het forum:)
Al enkele weken volg ik gesprekken over verschillende festivals.

Ik vroeg mij af in welke mate het mogelijk was dat Metallica eventueel headliner kan zijn van TW Classic. Zij hebben namelijk nog een gaatje na Hellfest in Frankrijk.
Welkom!
Insiders hebben al laten weten dat er geen Belgische show meer komt in die tour

Metallica had ook aangegeven dat ze nog maar 2 shows bekend gingen maken en dat hebben ze toen gedaan, dus er komt niets meer bij
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Kawouter

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Hallo iedereen, vanaf vandaag ben ik eindelijk ingelogd op het forum:)
Al enkele weken volg ik gesprekken over verschillende festivals.

Ik vroeg mij af in welke mate het mogelijk was dat Metallica eventueel headliner kan zijn van TW Classic. Zij hebben namelijk nog een gaatje na Hellfest in Frankrijk.
Ik verwacht ze dan eerder in het weekend van 22-23 juni, mochten ze al komen. Sowieso wel een naam om mee uit te pakken!

EDIT: Wat @Loek123 zegt inderdaad, dus nvm haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken