Rock Werchter 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
493
Bwa dit vind ik nog wat overdreven, Dua Lipa zou zeker goed verkopen maar ik denk niet dat ze al à la Taylor Swift, Coldplay en U2 4 keer (waarschijnlijk zelfs meer) het KBS zou uitverkopen

Heeft méér luisteraars dan Coldplay en ongeveer 3 keer zoveel als U2 op Spotify. Wordt op zowat elk radiostation ter wereld grijsgedraaid... Ik denk dat zij stilaan toch in die categorie thuis hoort. Net zoals Ed Sheeran ook stadia bij de vleet vult. Natuurlijk nog ver weg van de Taylor Swift manie maar het is gewoon een heel grote act tegenwoordig.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
853
578
Heeft méér luisteraars dan Coldplay en ongeveer 3 keer zoveel als U2 op Spotify. Wordt op zowat elk radiostation ter wereld grijsgedraaid... Ik denk dat zij stilaan toch in die categorie thuis hoort. Net zoals Ed Sheeran ook stadia bij de vleet vult. Natuurlijk nog ver weg van de Taylor Swift manie maar het is gewoon een heel grote act tegenwoordig.
Dua Lipa met U2 vergelijken. Tuurlijk zal ze ook wel verkopen maar niet zoals een U2 hoor. Wat Spotify ook mag vertellen
 

festirock

Support act
1 dec 2015
853
578
Ik denk dat de zaterdag inderdaad rap uitverkocht zal zijn. Afhankelijk van waar ze nog meer gaat optreden (en het programma op de andere dagen) bestaat ook een kans/risico dat combi-tickets door fans worden weggekaapt.
Denk dat combitickets nog niet onmiddellijk zullen uitverkocht zijn, duurt altijd wel even. Tenzij ze nog 2 extra kleppers afkomen
 

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
next announcement pearl jam 🙂 but who can be the fourth headliner? the cure 🤔 imagine dragons 🤔 Green Day is no longer possible on Thursday?
 
  • Leuk
Waarderingen: SonicSleuth

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.610
4.589
Ik zie dat sommige hier duidelijk weer het gebruikelijke forumspelletje spelen, en een overduidelijk grote act als Dua Lipa proberen te devalueren omdat het niet in hun hokje van wat een Werchter headliner hoort te zijn past.

...geen stress jongens, er is nog plek voor Pearl Jam op donderdag en vrijdag.
niemand heeft gezegd dat ze geen headliner is, enkel betwijfelen ze of ze al 2x KBS zou uitverkopen zoals sommigen hier opperen en een even indrukwekkende en grote naam is als Bruce, Coldplay..., wat ik geen rare gedachte vind overigens. (Ik denk zelfs overigens dat ze er minstens 1 KBS zou kunnen doen hoor)
 
  • Leuk
Waarderingen: parelconfituur

Gebruikers die dit onderwerp bekijken