Pinkpop 2024

Joho1913

Playlistbediener
7 nov 2023
16
13
Maar wanneer zouden we dan wel iets kunnen verwachten? Vandaag al meteen zo kort op RW? Of as vrijdag nadat de actie van de gouden tip voorbij is?
In de Limburger had PP aangegeven ''Dit jaar nog te hopen om de eerste namen te aankondigen'' klinkt niet erg hoopgevend op snel de eerste namen.
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
71
58
Het lijkt niet een heel dikbezaaid jaar te worden als het op headliners aankomt. Dan is PJ misschien een geschenk uit de hemel voor PP.
Het worden er idd steeds minder en minder. Maar laten we het niet al te somber in gaan zien en onze hoop hoog houden voor een aantal leuke (verassende) namen!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.200
4.353
Een dag tussen 2 shows is toch helemaal niet noodzakelijk? Bands spelen zo vaak 2/3 dagen na elkaar op een andere locatie. Meestal hebben dit soort bands meerdere materiaal transporten tegelijk tijdens een grote tour.
Ja, maar die is dus onderweg naar Cardiff. Als ze in de UK touren hoppen ze echt niet over naar het vasteland. Deze hele tour zitten er rustdagen in tussen de optredens. Dat zal vooral voor de band zelf zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.108
6.179
Ja, maar die is dus onderweg naar Cardiff. Als ze in de UK touren hoppen ze echt niet over naar het vasteland. Deze hele tour zitten er rustdagen in tussen de optredens. Dat zal vooral voor de band zelf zijn.
nee, Foo's lijkt me echt afgeschreven. De nieuwe (festival)gigs komen er nu ook bij tussen de laatste UK en eerste VS datum.
Mojo heeft ze vast niet rond gekregen of de UK boekers hebben de plannen van Mojo laten klappen.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
868
350
Heb het gevoel dat er veel noord afsluiters/ subs touren maar weinig grote headliners natuurlijk moeten de meeste majors nog komen zoals een madcool, primavera, glastonbury en rock werchter en roskilde hebben ook alleen nog maar foo fighters als headliner
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.194
5.531
nee, Foo's lijkt me echt afgeschreven. De nieuwe (festival)gigs komen er nu ook bij tussen de laatste UK en eerste VS datum.
Mojo heeft ze vast niet rond gekregen of de UK boekers hebben de plannen van Mojo laten klappen.
In 2008 en 2011 had RW hetzelfde voor.
Foo’s verkozen grote shows in de UK in 2011, en geen donderdagshow op RW.

You wine some, you lose some.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.299
7.659
In de Limburger had PP aangegeven ''Dit jaar nog te hopen om de eerste namen te aankondigen'' klinkt niet erg hoopgevend op snel de eerste namen.
is er een grote band geweest na de brexit die dag 1 in de UK speelt, dag 2 in de EU en dag 3 weer in de UK?
volgens mij gebeurt dit eigenlijk niet meer sinds de brexit maar als je een voorbeeld hebt waarbij dit wel is gebeurd hoor ik het graaag
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Dogstar naar Rock am Ring, NovaRock en nu ook Rock for People. Zou me niet verbazen als die ook dagvulling voor Pinkpop gaan zijn. Na vorig jaar Johnny Depp, dit jaar Keanu Reeves...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.103
8.770
Dogstar naar Rock am Ring, NovaRock en nu ook Rock for People. Zou me niet verbazen als die ook dagvulling voor Pinkpop gaan zijn. Na vorig jaar Johnny Depp, dit jaar Keanu Reeves...
Nog nooit van gehoord. Hebben die bekende muziek ja?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.103
8.770
Hoe lang ga jij nu al naar festivals? We weten allemaal dat dit wel uitmaakt
Denk je? Wat Pinkpop nodig heeft, is blijkbaar bands met hits en bekende nummers. Die Hollywood Vampires hadden dan nog een set vol rovertjes waarmee mensen kunnen meeblèren.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.374
1.838
I
Denk je? Wat Pinkpop nodig heeft, is blijkbaar bands met hits en bekende nummers. Die Hollywood Vampires hadden dan nog een set vol rovertjes waarmee mensen kunnen meeblèren.
Denk niet dat Hollywood Vampires ergens geboekt zou worden als er alleen maar onbekende muzikanten in speelden. Zo bijzonder is het allemaal toch niet qua muziek?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken