Pukkelpop 2023

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
586
430
OEF! volgende clashes die pijn doen zie ik zo snel...
Joji/High Vis
Amyl and the Sniffers/Limp Bizkit (auch)
Beartooth/Bonobo/Foals
Knocked Loose/Loyle Carner/King Gizzard and the Lizard Wizard (3 must sees voor mij)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Ik ga niet achteraan op het veld staan voor Billie Eilish, dus ga boygenius moeten laten, en dan overlapt Altin Gün ook nog eens volledig met Billie. :(
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
Prima schema voor de vrijdag voor mij:

Zulu > Ploegendienst > Rolo Tomassi > Ethel Cain > Brutus > TV Girl (of eetpauze) > M83 > Boygenius/Urban Dance Squad > Billie Eilish/Altin Gün > Moderat

Bij de 2 clashes Boygenius/Urban Dance Squad en Billie Eilish/Altin Gün pak ik van alle bands een deel mee. Boygenius vind ik niet spannend genoeg om een hele show van te zien, dus skip ik misschien wel helemaal. Billie leuk om wat van mee te krijgen en het laatste half uur van Altin Gün daarna meepakken.
Benieuwd of ik het volhoud om Moderat nog te redden qua tijd.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
King Gizzard / Loyle Carter is wel een klootzak van een clash. Twee dikke must sees hier.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Nelios

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
408
95
Spijtigste clashes voor 't moment voor mij zijn:
Moderat & Amelie Lens op vrijdag
2manydjs & Bicep op zaterda
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Hoi iedereen! Dit jaar voor het eerst maar één dagje pukkelpop. Ik sprak gisteren tegen iemand die me vertelde dat indien ik enkel een ticket heb voor zondag ik toch zaterdagavond de weide al op mag, maar als addertje onder het gras dat dit slechts mag wanneer de laatste act op de mainstage klaar is met spelen?
Ik kan hier echt niets van vinden, klopt dit? Zou cool zijn om zaterdagavond toch nog een paar uurtjes mee te kunnen feesten voor niets, kwestie dat ik zondag ook niet té fris en monter ben :LOL:

Angele tot 1 uur op de MainStage.
Chase and Status starten om 0.30 uur tot 2 uur. Kan je dus nog deels meepakken.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Op Pukkelpop is het toch nooit een groot probleem om een goede plek op de main te hebben, waar je ook staat?

Anderhalf uur Billie is wel netjes.
Pukkelpop is van 2010 geleden voor mij, maar ik kan me toch voorstellen dat Billie Eilish best wel wat nieuwsgierigen op tijd naar de main lokt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken