Pukkelpop 2023

Net even snel de clashfinder ingevuld en kan best een aardig tijdschema in elkaar zetten eigenlijk. En dan zijn er veel bands die me niet zoveel zeggen. Prima line-up dit jaar waar ik me voor de verandering weer wel het hele weekend zou vermaken.

Wat zou jij hier kiezen? Ik heb echt geen idee. Beide namen al heel lang eens willen zien.
Vanuit mijzelf gezien verkies ik op dit moment eigenlijk geen enkele andere act boven een King Gizzard concert.(Ik ga ze zelfs een paar dagen van tevoren nog in Keulen zien). Loyle Carner heb ik nog niet gezien, dus een objectieve mening kan ik niet helemaal geven.
Maar als je beide acts nog niet eerder gezien hebt, zou ik je absoluut King Gizz willen aanbevelen.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Op basis van dit concert High Vis.
En op 20.11 worden de fakkels aangestoken.
Denk niet dat we dat gaan zien op Pukkelpop.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Is geen constante drum & bass, maar jungle en breakbeats dabei. Ze doet ook live vocals bij haar eigen tracks wat fakking cool is.
Ok. Op plaat vind ik het niet zo spannend, maar zou het live zeker willen zien. High Vis ook, dus lastige keuze.

Laat het lekker van het moment afhangen waar je op dat moment zin in hebt
Exact wat ik ga doen.

Paar andere clashes:
Steve Lacy / Stick to your guns
Bonobo / Beartooth
Altin Gun / Billie Eilish, als zal dit even Eilish checken en daarna verdergaan worden.

• Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB
Ok. Op plaat vind ik het niet zo spannend, maar zou het live zeker willen zien. High Vis ook, dus lastige keuze.
Op Primavera Sound alleszins dik in m'n top tien. Maar snap wel als je van High Vis ook fan bent, dat het moeilijk is haha. Maar ze is echt niet zo plat. Bovendien nog wel namen in Lift die de moeite zijn.

Op Primavera Sound alleszins dik in m'n top tien. Maar snap wel als je van High Vis ook fan bent, dat het moeilijk is haha. Maar ze is echt niet zo plat. Bovendien nog wel namen in Lift die de moeite zijn.
Absoluut, nette programmering daar. Nabihah Iqbal bijvoorbeeld.

Ik denk dat het inderdaad afhankelijk zal zijn van het moment. Heb ik wat adrenaline nodig dan is High Vis geschikt. Wil ik wat meer dansen dan is Nia de betere keuze.

Users who are viewing this thread