Pukkelpop 2023

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.577
2.053
btw king gizzard & knocked loose een vervelende clash. Heb meer zin in king gizzard maar heb knocked loose nog nooit gezien in tegenstelling tot king gizzard wat live fantastisch memorabel was op pukkelpop? Heb het idee ddat de sfeer bij king gizzard leuker gaat zijn en veiliger. Want er gaan een paar slammers zijn bij knocked loose en aan de rand ervan mss wat voorzichtigere mensen op apengapen, headbangen enz...
Ook opvallend hoe vroeg de backyard eindigd en hoe vroeg hij begint terwijl de main dan dikwijls nog niet bezig is. Ik verwacht nog een vroege main opener zoals x!nk of xink ook vroeg opent. Is moderat zo bekend en passend voor de marquee? Kijk al uit naar 2many dj's live. Gaat de sfeer daar gelijkaardig zijn als met chase & status dj set? Hoop dat king gizzard dat heel lange nummer spelen wat als eerste staat bij pukkelpop voorstellen die je kan luisteren (full set, dat wel één lang nummer lijkt van meer dan 20 min?)
Dripping tap, Head on/pill, Rattlesnake, zijn allemaal nummers waar ze vaak een hele medley/jamsessie van maken tijdens hun liveshows.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Pauly Robin

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Dripping tap, Head on/pill, Rattlesnake, zijn allemaal nummers waar ze vaak een hele medley/jamsessie van maken tijdens hun liveshows.
Hoop dat ze dat Dripping Tap achterwege laten, te lang en overroepen nummer dat nergens heen gaat.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Mensen die al hun spoorboekje klaar hebben? Laat maar komen
Donderdag: The Subs

Vrijdag: Zulu > Ploegendienst > Rolo Tomassi > Brutus > M83 > Urban Dance Squad/boygenius > Billie Eilish/Altin Gün > Moderat

Zaterdag: Peuk > Wunderhorse > Turnstile > Limp Bizkit > High Vis > Dry Cleaning > Stick To Your Guns > Osees > Bicep

Zondag: Kids With Buns > Dropkick Murphys > girl in red > King Gizzard > Florence > Bonobo
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en elo

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Er zitten toch wel een paar clashes in de timetable voor mij.
De vrijdag, Bob vylan- the aces - brutus.
Boygenious - Rudeboy UDS

Zaterdag. Zonde dat used-Nia archives-luude niet in de nacht staan. Die clashen nu allemaal met bands die ik liever wil zien. Had gehoopt dat die rond chase and status geplaatst zouden worden.

Zondag. Knocked Loose - king gizzard. Foals - Beartooth

Niet echt hele zware clashes voor mij, laat het toch afhangen van waar ik zin in heb die dag
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.938
6.181
Mensen die al hun spoorboekje klaar hebben? Laat maar komen
Moest ik gaan;

Sophie Straat > Psychonaut > BBR > The Hickey Underworld

BLUAI > Froukje > Rolo Tomassi > Ethel Cain > Brutus > TV Girl > M83 > DJ Heatstring > Boygenius > Billie Eilish > Ascendant Vierge > Blawan

Gotu Jim > Peuk > Prins S & De Geit > Nabihah Iqbal > Foushé > Jessie Ware > Turnstile > Alice Longyu Gao > Amyl & The Sniffers > Nia Archives > sherelle > Osees / Angèle > Skin On Skin > waltur b2b Lolita

Scowl > Zwangere Guy > Crack Cloud > VTSS > King Gizz / Knocked Loose / Loyle Carner (wie de fok heeft deze clash gemaakt???) > Anz > Teki Latex > Lefto
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Joslittel

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Mensen die al hun spoorboekje klaar hebben? Laat maar komen
Donderdag: Sophie straat - black box revelation - the hickey underworld

Vrijdag: black leather jacket - ploegendienst - Bob vylan - m83 - boygenius

Zaterdag: compact disk dummies - Julie - Wunderhorse - Bombay bicycle club - Joe unknown - Turnstile - Nothing but thieves - Limp bizkit - High Vis. - Chase&status

Zondag: kids with Buns - Giant rooks - Mother Mother - Dropkick Murphys - Kennyhoopla - King Gizzard - FATM - Foals - The Killers

Vol schema, maar net als de Nederlandse spoorwegen, kan er regelmatig afgeweken worden van het spoorboekje.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
318
245
Mensen die al hun spoorboekje klaar hebben? Laat maar komen
Do: Sophie Straat > Blackwave > Black Box > The Subs/The Hickey Underworld

Vr: DIRK. > Froukje/Ploegendienst > Ethel Cain > Brutus > TV Girl > M83 > Ezra Collective > Boygenius > Billie > Wachtend op Dance Hall afsluiter, anders zien we wel

Za: Compact Disk Dummies > Wunderhorse > Bombay Bicycle Club > Foushée > Jessie Ware > Turnstile > Amyl & The Sniffers > Nia Archives (volledig) > Rema (stukje) > Dry Cleaning (stukje) > Steve Lacy > Skin On Skin (stukje) > Bicep

Zo: Xink > Zwangere Guy > Bakar > KennyHoopla > Loyle Carner > F+TM > Foals/Bonobo > The Killers


En dan op de weide zien we wel wat er overblijft en wat er sneuvelt.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Echt niemand die Muna op zaterdag wil zien blijkbaar… Als ik die dag zou gaan zouden die hoog op mijn lijstje staan.
 

Een Zekere Romance

Playlistbediener
6 okt 2016
21
20
Hoi! Ik neig er naar om de de vrijdag nog mee te pakken. Met het openbaar vervoer vanuit de (regio) Eindhoven is het drie uur heen en bijna drie uur terug. Heeft iemand enig idee of er - zonder auto - een ander alternatief is? Een nachtje op een camping in de buurt is ook een optie voor me.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Hoi! Ik neig er naar om de de vrijdag nog mee te pakken. Met het openbaar vervoer vanuit de (regio) Eindhoven is het drie uur heen en bijna drie uur terug. Heeft iemand enig idee of er - zonder auto - een ander alternatief is? Een nachtje op een camping in de buurt is ook een optie voor me.
Camping Chill kun je nog tickets voor krijgen. Ligt op loopafstand van station Kiewit en tegenover festivalterrein. Er zijn echt geen betere opties.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Donderdag: The Subs

Vrijdag: Zulu > Ploegendienst > Rolo Tomassi > Brutus > M83 > Urban Dance Squad/boygenius > Billie Eilish/Altin Gün > Moderat

Zaterdag: Peuk > Wunderhorse > Turnstile > Limp Bizkit > High Vis > Dry Cleaning > Stick To Your Guns > Osees > Bicep

Zondag: Kids With Buns > Dropkick Murphys > girl in red > King Gizzard > Florence > Bonobo
Limp Bizkit ja?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken