Pukkelpop 2023

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.014
Op de andere avonden is de Backyard ook al redelijk vroeg klaar, dus daar zou ik niet meer op een extra naam rekenen.
Op vrijdag mis ik nog wel een naam in de Dance Hall tussen Memoro by Joyhauser en Aitch en een naam op de main vóór Froukje.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.051
2.686
Op de andere avonden is de Backyard ook al redelijk vroeg klaar, dus daar zou ik niet meer op een extra naam rekenen.
Op vrijdag mis ik nog wel een naam in de Dance Hall tussen Memoro by Joyhauser en Aitch en een naam op de main vóór Froukje.
Ik redeneer vanuit de redenering dat de Lift en Backyard gelijktijdig bands hebben spelen, behalve die vrijdagavond. Vorig jaar werd de laatste band op de backyard ook pas zeer laat aangekondigd.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.051
2.686
Ik kan trouwens op vrijdagavond ook Blawan (Booth) aanraden, die ik helaas niet ga zien omdat ik ga kiezen voor ascendant vierge.

Zeer sterke producer, alternatieve zwaardere elektronische muziek, meerdere keren gedraaid door Aphex Twin.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Missen we nog volgens mij

DO: Vervanger Portland (Club 22u)
VR: Main Stage opener, Dance Hall één naam
ZA: Dance Hall één naam, Backyard afsluiter

Andere meningen?
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
310
240
Die fameuze 'exchange service' is best een pain in the ass, moet ik zeggen. Hun volledige service bestaat er blijkbaar in dat je eenmalig de naam op je ticket kan veranderen. Hoe je iemand kan vinden om het aan door te geven, en hoe je ervoor kan zorgen dat je ook echt een ticket krijgt voor je geld, of geld voor je ticket, dat moet je zelf maar uitzoeken. Wél Ticketswap boycotten, maar niet de moeite doen om een alternatief uit te werken, ik denk daar wat van.

Zoek je nog een combi aan aankoopprijs? Laat iets weten. :)
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.051
2.686
Die fameuze 'exchange service' is best een pain in the ass, moet ik zeggen. Hun volledige service bestaat er blijkbaar in dat je eenmalig de naam op je ticket kan veranderen. Hoe je iemand kan vinden om het aan door te geven, en hoe je ervoor kan zorgen dat je ook echt een ticket krijgt voor je geld, of geld voor je ticket, dat moet je zelf maar uitzoeken. Wél Ticketswap boycotten, maar niet de moeite doen om een alternatief uit te werken, ik denk daar wat van.

Zoek je nog een combi aan aankoopprijs? Laat iets weten. :)
Hun ticket exchange komt toch pas 1 augustus online? Dan is er een platform waar je je ticket te koop kan aanbieden.
 

wynsluk

Nieuw lid
26 jul 2023
1
0
Hoi allemaal
Ik denk erover om toch ng combi te gaan. HeeftI emand ervaringen met de omruilservice van pkp? Kan je elr ook een campingticket kopen?
groeten luk
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.014
Ik ga alleen vrijdag dit jaar, en aangezien ik net € 88 heb betaald om met twee personen een nachtje te kamperen (!) blijkbaar toch ook maar donderdag.

Dat zou zoiets moeten opleveren :

Do
Sophie Straat - Psychonaut - Hopen op een goeie vervanger voor Portland of Black Box Revelation - The Subs + special guests

Vr
BLUAI of onbekende act op de main - Royel Otis - Froukje - Rolo Tomassi - Ethel Cain - Brutus - TV Girl - M83 - YUNGBLUD - boygenius - Billie Eilish - Moderat/Ascendant Vierge/Amelie Lens


Hypothetisch spoorboekje voor de rest van het weekend :
Za
Compact Disk Dummies - Tarkastaja - Wunderhorse - Bombay Bicycle Club - Jessie Ware - Muna - Nothing But Thieves - Amyl and the Sniffers - Nia Archives - Dry Cleaning - Angèle - 2manydjs/Bicep

Zo
Kids With Buns - Scowl - Zwangere Guy - Destroy Boys - Girl In Red - King Gizzard & The Lizard Wizard - Florence + The Machine - The Killers
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.014
Hoi allemaal
Ik denk erover om toch ng combi te gaan. HeeftI emand ervaringen met de omruilservice van pkp? Kan je elr ook een campingticket kopen?
groeten luk
Je hebt een festivalticket nodig om een campingticket te kunnen kopen.

Als je via de omruilservice een combiticket probeert te kopen, dan zoek je best een combiticket mét camping.
Als je alleen een combiticket kunt scoren, dan moet het mogelijk zijn om dit te upgraden naar een ticket + camping, maar wel onder voorbehoud dat tegen dan de camping nog niet uitverkocht is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken