Pukkelpop 2023

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
In België, of in de doelgroep 12 tot 18?
Denken dat dat de doelgroep van Angèle is, is echt wel heel toondoof. Dat is gewoon een heel grote mainstream naam in België, in heel wat leeftijdscategorieën.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
366
Denken dat dat de doelgroep van Angèle is, is echt wel heel toondoof. Dat is gewoon een heel grote mainstream naam in België, in heel wat leeftijdscategorieën.
Toondoof, of simpelweg niet in België wonen. Wist niet dat dit voor jou een pijnlijk onderwerp was ;)

Zoals wellicht wel duidelijk is, ben ik met haar niet heel bekend. Ken een paar nummers, niet mijn ding.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
366
Denken dat dat de doelgroep van Angèle is, is echt wel heel toondoof. Dat is gewoon een heel grote mainstream naam in België, in heel wat leeftijdscategorieën.
Toondoof gebruiken op een festi/muziek forum van iemand van "sfeerbeheer", komisch
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
Toondoof, of simpelweg niet in België wonen. Wist niet dat dit voor jou een pijnlijk onderwerp was ;)

Zoals wellicht wel duidelijk is, ben ik met haar niet heel bekend. Ken een paar nummers, niet mijn ding.
Niets persoonlijk hoor.
Maar ik vind het nogal vreemd dat je beweringen doet over de doelgroep van een artiest als je zelf kan toegeven dat je haar amper kent.

En mijn taak als sfeerbeheerder heeft daar verder niets mee te maken. Ik ben een forumlid zoals een ander hier.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
366
Niets persoonlijk hoor.
Maar ik vind het nogal vreemd dat je beweringen doet over de doelgroep van een artiest als je zelf kan toegeven dat je haar amper kent.

En mijn taak als sfeerbeheerder heeft daar verder niets mee te maken. Ik ben een forumlid zoals een ander hier.
Als ik een bewering had gedaan, had er geen vraagteken achter gestaan. ;)
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Mja, als ik zo naar de Lowlandstimetable kijk heeft Pukkelpop toch heel wat laten liggen dit jaar. First Aid Kit, Water from Your Eyes, Amber Arcades, Liv.e, Bombino, They Hate Change, PVA, RAYE, piri, Kelela en clipping. hadden allemaal niet misstaan op Pukkelpop. (Ik laat de Werchter en Les Ardentes-namen weg.)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
Als ik een bewering had gedaan, had er geen vraagteken achter gestaan. ;)
Mja, we hebben hier wel al vaker mensen gehad die beweren dat popmuziek zoals Angèle die maakt enkel iets voor tieners is. Je comment leek ook in die richting, als een soort vraag met insinuaties. Uiteraard excuses als je dat niet zo bedoelde en het je oprecht afvroeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Mackelmore zal een groter publiek hebben dan zowel The Killers als FATM. Wil niet zeggen dat hij beter is.

The Killers zullen over 10 jaar waarschijnlijk nog steeds headliner zijn op festivals in Europa, maar we weten niet zeker of we hetzelfde kunnen zeggen van Angele.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Mackelmore zal een groter publiek hebben dan zowel The Killers als FATM. Wil niet zeggen dat hij beter is.

The Killers zullen over 10 jaar waarschijnlijk nog steeds headliner zijn op festivals in Europa, maar we weten niet zeker of we hetzelfde kunnen zeggen van Angele.
Ik denk dat het omgekeerde gebeurt eigenlijk. The Killers zullen uiteindelijk op lagere spots komen staan (of niet meer op festivals), waar Angele straks headlined. Iig in NL en België. The Killers zijn hier lang zo groot niet meer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Mackelmore zal een groter publiek hebben dan zowel The Killers als FATM. Wil niet zeggen dat hij beter is.

The Killers zullen over 10 jaar waarschijnlijk nog steeds headliner zijn op festivals in Europa, maar we weten niet zeker of we hetzelfde kunnen zeggen van Angele.
Ja maar het draait niet over binnen 10 jaar he, maar over wat ze nu verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
366
Mja, we hebben hier wel al vaker mensen gehad die beweren dat popmuziek zoals Angèle die maakt enkel iets voor tieners is. Je comment leek ook in die richting, als een soort vraag met insinuaties. Uiteraard excuses als je dat niet zo bedoelde en het je oprecht afvroeg.
Np.
De vraag kwam voort uit een gesprek met een vriend van me, toen kwamen we eigenlijk op precies hetzelfde punt uit als hierboven. Imo, is iets zelden voor een bepaalde leeftijdsgroep. Maar soms is het wel gemakkelijker om het te kaderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.152
1.354
Mja, als ik zo naar de Lowlandstimetable kijk heeft Pukkelpop toch heel wat laten liggen dit jaar. First Aid Kit, Water from Your Eyes, Amber Arcades, Liv.e, Bombino, They Hate Change, PVA, RAYE, piri, Kelela en clipping. hadden allemaal niet misstaan op Pukkelpop. (Ik laat de Werchter en Les Ardentes-namen weg.)
Piri staat gewoon op Pukkelpop hoor. Op vrijdag in de Lift.
En Raye stond al op Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: timv

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
366
Mja, als ik zo naar de Lowlandstimetable kijk heeft Pukkelpop toch heel wat laten liggen dit jaar. First Aid Kit, Water from Your Eyes, Amber Arcades, Liv.e, Bombino, They Hate Change, PVA, RAYE, piri, Kelela en clipping. hadden allemaal niet misstaan op Pukkelpop. (Ik laat de Werchter en Les Ardentes-namen weg.)
Had ook graag wel wat namen door zien komen van de lowlands line up. Maar aan de andere kant ben ik ook heel blij met een aantal namen die dan weer niet op lowlands staan.

Ook heb ik het idee dat lowlands in de nacht wat diverser is.
Kan iemand wat tips geven voor de nacht?
Ben zelf geen groot liefhebber van uren door knallen op techno of house. Kom dan snel uit in de Club heb ik 't idee.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.356
2.695
Ikzelf vind Florence + The Machine en The Killers mooie headliners, maar als verkoopsargument om een dagje mee te pikken, vallen ze waarschijnlijk wat zwak uit.
Zaterdag is de dag met de minste headliners misschien, maar wel een sterk programma. Is echt makkelijk om op die dag een spoorboekje samen te stellen zonder gaten.

Toch wel verbaasd dat die zaterdag beter verkoopt dan zondag.
Inderdaad, toen de headliners gekend waren had ik mijn zinnen gezet op de zondag.

Maar met het gehele programma toch voor zaterdag gekozen terwijl ik Anne Marie niet hoef te zien en Angele uit nieuwsgierigheid wel even zal meepikken.

Jammer van The Killers wel, dat was écht een feestje vorig jaar in Werchter. Maar een mens kan niet alles hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Ik moet vrienden het verschil tussen Pinkpop en Pukkelpop uitleggen. Waar. Begin. Je. 😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken