Pukkelpop 2023

elo

Headliner
3 dec 2013
5.110
3.836
Nee maar even serieus, Pukkelpop kent ook z'n mindere kanten (lees: een groot gedeelte is echt MDMA zombievolk). Maar elk jaar is alles goed geregeld en is de overgave bij veel optredens zóveel groter en beter dan bij andere festivals. Fred Again... brak de Barn af op Werchter, vorig jaar al op Pukkelpop. Daarnaast programmeren ze gewoon altijd erg scherp in tenten als de Lift en Club, volgensmij kan iedereen zich wel een weekend amuseren op Pukkelpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
996
1.037
Jongens wat gaan we vrijdag tussen half zeven en kwart voor acht doen !?

Net wat naar TV Girl aan het luisteren geweest en wat is me dat een zielloze dooie boel ! En bij Years & Years op de main ga ik me op mijn leeftijd ook niet meer laten zien...
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
284
Jongens wat gaan we vrijdag tussen half zeven en kwart voor acht doen !?

Net wat naar TV Girl aan het luisteren geweest en wat is me dat een zielloze dooie boel ! En bij Years & Years op de main ga ik me op mijn leeftijd ook niet meer laten zien...
Zie je in de beer shack
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
603
454
Nee maar even serieus, Pukkelpop kent ook z'n mindere kanten (lees: een groot gedeelte is echt MDMA zombievolk). Maar elk jaar is alles goed geregeld en is de overgave bij veel optredens zóveel groter en beter dan bij andere festivals. Fred Again... brak de Barn af op Werchter, vorig jaar al op Pukkelpop. Daarnaast programmeren ze gewoon altijd erg scherp in tenten als de Lift en Club, volgensmij kan iedereen zich wel een weekend amuseren op Pukkelpop.
Ik ben benieuwd hoe je het 'MDMA zombievolk' ervaart. Moet zeggen dat het voor mij echt voelt als een soort afgebakend deel van PKP waar dat de tendens is. Maar dat de rest van het festival dat echt substantieel minder is, waardoor het me ook niet heel erg opvalt of ergert.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
603
454
Mja, als ik zo naar de Lowlandstimetable kijk heeft Pukkelpop toch heel wat laten liggen dit jaar. First Aid Kit, Water from Your Eyes, Amber Arcades, Liv.e, Bombino, They Hate Change, PVA, RAYE, piri, Kelela en clipping. hadden allemaal niet misstaan op Pukkelpop. (Ik laat de Werchter en Les Ardentes-namen weg.)
Andersom zou ik dat denk ik nog meer hebben, wat Lowlands heeft laten liggen kijkend naar Pukkelpop. Wat jij?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.278
10.810
Andersom zou ik dat denk ik nog meer hebben, wat Lowlands heeft laten liggen kijkend naar Pukkelpop. Wat jij?
Affiche van Pukkelpop doet mij ook echt veel meer dan dat van Lowlands. Op Pukkelpop kan je tenminste nog tot een normaal tijdstip bandjes kijken en overdag ook aansprekendere bands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

elo

Headliner
3 dec 2013
5.110
3.836
Ik ben benieuwd hoe je het 'MDMA zombievolk' ervaart. Moet zeggen dat het voor mij echt voelt als een soort afgebakend deel van PKP waar dat de tendens is. Maar dat de rest van het festival dat echt substantieel minder is, waardoor het me ook niet heel erg opvalt of ergert.
Dat is ook precies mijn beleving hoor, maar je hebt van die crossover acts die toch wel erg goed zijn en waar toch een gedeelte van dat publiek op afstevent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
39
30
Niet enorm veel namen die ik persé hoef te zien, maar heb sowieso het gevoel dat mijn lijstje te veel boiler is vergeleken met de rest op dit forum. Goed dat er voor iedereen wat wils is I guess.

Vrijdag: (Pommelien Thijs) --> Froukje --> Years & Years --> Farrago -> Fjaak --> Len Faki --> Amelie Lens

Zaterdag: Joost --> Used --> Kanine --> Luude --> Sub Focus --> Bicep

Zondag: Girl in Red --> VTSS --> Partiboy69 --> Trym --> Reinier Zonneveld (Zou ook graag Teki Latex zien maar clasht jammer genoeg)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.110
3.836
Niet enorm veel namen die ik persé hoef te zien, maar heb sowieso het gevoel dat mijn lijstje te veel boiler is vergeleken met de rest op dit forum. Goed dat er voor iedereen wat wils is I guess.

Vrijdag: (Pommelien Thijs) --> Froukje --> Years & Years --> Farrago -> Fjaak --> Len Faki --> Amelie Lens

Zaterdag: Joost --> Used --> Kanine --> Luude --> Sub Focus --> Bicep

Zondag: Girl in Red --> VTSS --> Partiboy69 --> Trym --> Reinier Zonneveld (Zou ook graag Teki Latex zien maar clasht jammer genoeg)
Zoveel elektronica in je lijst en dan vergeet je Nia Archives, Sherelle en Moderat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.967
6.250
Mja, we hebben hier wel al vaker mensen gehad die beweren dat popmuziek zoals Angèle die maakt enkel iets voor tieners is. Je comment leek ook in die richting, als een soort vraag met insinuaties. Uiteraard excuses als je dat niet zo bedoelde en het je oprecht afvroeg.
Maar er stond geen vraagteken achter? 🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.353
3.985
Nee maar even serieus, Pukkelpop kent ook z'n mindere kanten (lees: een groot gedeelte is echt MDMA zombievolk). Maar elk jaar is alles goed geregeld en is de overgave bij veel optredens zóveel groter en beter dan bij andere festivals. Fred Again... brak de Barn af op Werchter, vorig jaar al op Pukkelpop. Daarnaast programmeren ze gewoon altijd erg scherp in tenten als de Lift en Club, volgensmij kan iedereen zich wel een weekend amuseren op Pukkelpop.
Pukkelpop heeft een groep van die Vlaamse kinder nazi's op de camping en het terrein rondlopen. Verbaast me ieder jaar dat die niet kapotgeslagen worden. Op Pinkpop zie je dat tuig vooralsnog niet.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: timv en bartv

Gebruikers die dit onderwerp bekijken