Pukkelpop 2023

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Pukkelpop heeft een groep van die Vlaamse kinder nazi's op de camping en het terrein rondlopen. Verbaast me ieder jaar dat die niet kapotgeslagen worden. Op Pinkpop zie je dat tuig vooralsnog niet.
Die zijn er wel, ze vallen alleen niet op.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
898
314
Voorheen was de afstand veel groter tussen camping Chill en Relax. Dus het zal me niet verbazen wanneer Relax volgend jaar een soortgelijke prijs gaat krijgen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Vreemde redenering wel.

Dus op camping Relax moeten ze ongeveer dezelfde infrastructuur neerpoten, voor veel minder volk en dus minder inkomsten en dus wordt het daar... goedkoper.
Relax is een stuk soberder. Alleen toiletten, douches en minimale horeca (bar voor drinken en 1 ontbijt en koffie stand).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.631
nog in beraad als ik de zondag zou gaan:

The killers, dropkick murphys, beartooth, knocked loose wel leuk. Maar er staat ook niks die ik nog niet in het laatste jaar elders heb kunnen zien.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Vreemde redenering wel.

Dus op camping Relax moeten ze ongeveer dezelfde infrastructuur neerpoten, voor veel minder volk en dus minder inkomsten en dus wordt het daar... goedkoper.
Was er vergeten bij te schrijven dat camping chill tegenover het festivalterrein ligt dat kan ook een reden zijn dat die camping duurder is.
 

Pukkelpopelaar

Playlistbediener
10 aug 2022
9
8
Camping Chill: den A, het origineel, de sfeer, de hype (en het gebrek aan nachtrust)... idd iets meer voorzieningen en horeca. Betalend gemaakt als verkapte prijsstijging enkele jaren terug.

Camping Relax: een heel eind gaan (vroeger!), en ideaal voor mensen met dagtickets (verplicht) te slapen te leggen. Gratis, want veel te ver en wat praktische bezwaren.
Nu is de afstand weg, dus verdienen maar (en den A terug beschikbaar voor dagtickets, voor de happy few met teveel geld)

Ik persoonlijk verwacht terug drukte op den A, met plotsklaps een tentje dat er ergens tussengepropt is van een dag-ganger.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
En zo betaal ik als dagtickethouder nu € 88 (inclusief 2 x € 10 "recyclagebijdrage") om met twee personen in één tentje een nachtje te mogen liggen op een (blijkbaar stinkend) veld, zonder nachtrust.

Echt wel het festival van de arme student dit...
 

Pukkelpopelaar

Playlistbediener
10 aug 2022
9
8
En zo betaal ik als dagtickethouder nu € 88 (inclusief 2 x € 10 "recyclagebijdrage") om met twee personen in één tentje een nachtje te mogen liggen op een (blijkbaar stinkend) veld, zonder nachtrust.

Echt wel het festival van de arme student dit...

Welk ander groot festival is wel "betaalbaar" voor de student?

Maar...

1) je moet niet komen (de dooddoener van elke discussie
2) je had voor camping Relax kunnen gaan (was mss al uitverkocht, je wist toen je planning nog niet, enzovoorts)
3) die recyclingdeposit is echt niet moeilijk terug te krijgen... desnoods rits je een zakje afval mee aan een groepstent (het doel is afval inzamelen, dus dat is dan gehaald). Het systeem is wel compleet belachelijk in mijn ogen 😀
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
hoe zit t eigenlijk met eten op pukkelpop?
ik ben vaak naar LL geweest en daar maak ik een appart lijstje met wat er te eten is, er is zo veel verschillend en lekker eten, dat we ongeveer 4 verschillende dingen per dag pakken.

rotdog, kibbeling, indonesisch, karma kebab,pho, bang xiao, ramen, pit gyros, smoothies, broodje kroket, pokebowl, koreaanse kippevleugeltjes! :love: :love:, pannekoeken, australian pie
ik eet eigenlijk nooit friet of hamburgers, dat is saai

hoe is dat op pukkelpop
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
hoe zit t eigenlijk met eten op pukkelpop?
ik ben vaak naar LL geweest en daar maak ik een appart lijstje met wat er te eten is, er is zo veel verschillend en lekker eten, dat we ongeveer 4 verschillende dingen per dag pakken.

rotdog, kibbeling, indonesisch, karma kebab,pho, bang xiao, ramen, pit gyros, smoothies, broodje kroket, pokebowl, koreaanse kippevleugeltjes! :love: :love:, pannekoeken, australian pie
ik eet eigenlijk nooit friet of hamburgers, dat is saai

hoe is dat op pukkelpop
Toch wel minder aanbod dan op Lowlands. Rechtsachter op het terrein is een foodtruck area met divers aanbod, maar wel bizar duur. Na de ingang links licht ook een foodarea met wat meer standaard aanbod (gyros, falafel, pulled van alles, pasta, pizza etc.). Mainstage area staan ook meerdere standaard kramen met frites, snacks en stoof.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
dus 4x 100 euro aan bonnen ,
das dan misschien een beetje teveel
want dat gaat op lowlands wel op( voor 2 personen)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken