Pukkelpop 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Voor niemand is dit moeilijk, 1. je levert je afval in. 2. je bandje wordt gescand 3. Je krijgt je geld terug.
Geld terugkrijgen helaas wel. Is bij mij en nog heel veel Nederlanders niet goed gelopen. Hopelijk dit jaar wel goed geregeld voor niet-Belgen.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Gepost door Patrick Breugelmans op Instagram, op scherm 3 kun je een deel van het festivalterrein in röntgenfoto zien (weet niet hoe ik het anders moet verwoorden)
IMG_3105.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu en Chiel

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
hoe zit t eigenlijk met eten op pukkelpop?
ik ben vaak naar LL geweest en daar maak ik een appart lijstje met wat er te eten is, er is zo veel verschillend en lekker eten, dat we ongeveer 4 verschillende dingen per dag pakken.

rotdog, kibbeling, indonesisch, karma kebab,pho, bang xiao, ramen, pit gyros, smoothies, broodje kroket, pokebowl, koreaanse kippevleugeltjes! :love: :love:, pannekoeken, australian pie
ik eet eigenlijk nooit friet of hamburgers, dat is saai

hoe is dat op pukkelpop
Dezelfde foodtruckzooi als de laatste jaren. En zoals elders waarschijnlijk. Moge de goden ons behoeden voor de afgrijselijke kost van graspop 2023. Nog nooit zo slecht gegeten als daar. Bheuwèèèèrk.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
Overigens heeeeeel goed nieuws: ze zouden dit jaar Cristal tappen.😎😎😎
Echt bier en niet dat suikerwater a la jupiler. 🤢🤮
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Overigens heeeeeel goed nieuws: ze zouden dit jaar Cristal tappen.😎😎😎
Echt bier en niet dat suikerwater a la jupiler. 🤢🤮
Vorig jaar was toch Maes? Dat was vroeger (15 jaar geleden) niet te zuipen, maar inmiddels wel.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
Vorig jaar was toch Maes? Dat was vroeger (15 jaar geleden) niet te zuipen, maar inmiddels wel.
Klopt, het is dan ook hetzelfde als cristal.🤷‍♂️
Alleen smaakt het beter in een glas of bekertje waar Cristal op staat ipv Maes. 😇
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Eerste foto is marquee (bijna klaar van de buitenkant), 2de foto is voorkant van dance hall + stukje boiler room en laatste foto zijn eet & drank tentjes langs dance hall.
IMG_3106.jpegIMG_3107.jpegIMG_3108.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Linzenvlaai

Chiel

Support act
18 jul 2014
898
314
Lees trouwens ook bij info van het festivalterrein dat je je eigen brood zou mogen meenemen.
Dat was mij eigenlijk nooit bekend.
 
  • Haha
Waarderingen: Pukkelpopper

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Dezelfde foodtruckzooi als de laatste jaren. En zoals elders waarschijnlijk. Moge de goden ons behoeden voor de afgrijselijke kost van graspop 2023. Nog nooit zo slecht gegeten als daar. Bheuwèèèèrk.
Prima eten in het FoodWood hoor. Wel wat duur, maar echt niet erg ondermaats ofzo
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.011
Een geluk dat we op datzelfde moment naar Rolo Tomassi kunnen, want anders kiezen tussen Nessa Barrett (vr 15u25-16u25, Marquee) en Hannah Grae (vr 15u30-16u20, Lift) moet de hel zijn ! Vooral als je een teenage girl bent.

1690724330083.jpeg
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: elo, Chiel en Mark's Kal

jpvdw

Playlistbediener
3 jun 2022
11
5
Ik kom speciaal voor Flo en haar Machine naar Pukkelpop ... ze toerde helaas niet met gewone shows in onze contreien deze keer ... nu ben ik niet zo heel groot ... ben niet bekend met de infra/lay-out op Pukkelpop ... maar tips hoe laat ik me zou moeten melden bij de stage om een beetje vooraan te kunnen staan?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Ik kom speciaal voor Flo en haar Machine naar Pukkelpop ... ze toerde helaas niet met gewone shows in onze contreien deze keer ... nu ben ik niet zo heel groot ... ben niet bekend met de infra/lay-out op Pukkelpop ... maar tips hoe laat ik me zou moeten melden bij de stage om een beetje vooraan te kunnen staan?
Half uur van tevoren zou al voldoende kunnen zijn. Of meteen na de vorige act op de main.
 
  • Leuk
Waarderingen: jpvdw

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Ik kom speciaal voor Flo en haar Machine naar Pukkelpop ... ze toerde helaas niet met gewone shows in onze contreien deze keer ... nu ben ik niet zo heel groot ... ben niet bekend met de infra/lay-out op Pukkelpop ... maar tips hoe laat ik me zou moeten melden bij de stage om een beetje vooraan te kunnen staan?
Er zijn geen afgesloten voorvakken, je kan dus vrij laat nog doorschuiven. Denk 45 minuten en je hebt echt een perfecte spot.
 
  • Leuk
Waarderingen: jpvdw

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Morgen wordt de line-up van pkp dwntwn bekend gemaakt, benieuwd of de plattegrond van Pukkelpop zelf ook online komt morgen (in ieder geval volgende week)
IMG_3110.jpegIMG_3098.jpeg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken