Graspop Metal Meeting 2023

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Na 800 pagina's meelezen (en meeleven) hier toch mijn eerste post.
Dit jaar gaan we voor het eerst naar graspop. Ik kan mij herinneren dat bij oa Pukkelpop en Werchter net buiten het festivalterrein ook genoeg te eten viel, is dit bij Graspop ook het geval en moet ik hiervoor cash meenemen?

Verder enkele bands waar ik naar uitkijk: Epoca, Avatar, arch enemy, infected rain en parkway drive.
Ik heb via via gehoord dat Melis Events, die andere jaren de catering doen op Graspop, nu (onder druk van Live Nation?) opzijgeschoven worden voor een bedrijf dat op andere Live Nation events ook de catering doet. Als tegemoetkoming zou Melis nog wel de VIP cateren en ook langs de straat buiten het festival met foodtrucks/kraampjes komen te staan. Dit is echter iets dat ik gehoord heb van iemand die iemand binnen de organisatie kent maar wel veel fantasie heeft šŸ˜
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Ik heb via via gehoord dat Melis Events, die andere jaren de catering doen op Graspop, nu (onder druk van Live Nation?) opzijgeschoven worden voor een bedrijf dat op andere Live Nation events ook de catering doet. Als tegemoetkoming zou Melis nog wel de VIP cateren en ook langs de straat buiten het festival met foodtrucks/kraampjes komen te staan. Dit is echter iets dat ik gehoord heb van iemand die iemand binnen de organisatie kent maar wel veel fantasie heeft šŸ˜
Frans Bevers Catering?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Spoorboekjes enzo..
Ben ik dan de enige die gwn de timetables afpring en met fluo aanduid welke ik tof vind, en dan de dag zelf wel zie naar waar ik op welke moment ga? šŸ˜
Ik heb iemand in de groep die meegaat en die vroeg vorig weekend wie er eigenlijk allemaal kwam optreden :D
alle uitersten zijn dus aanwezig op het festival :p
 

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
90
167
Spoorboekjes enzo..
Ben ik dan de enige die gwn de timetables afpring en met fluo aanduid welke ik tof vind, en dan de dag zelf wel zie naar waar ik op welke moment ga? šŸ˜
Mijn spoorboekje bestaat ook niet uit iets anders dan de geptinte timetable met daarop gemarkeerd wat ik wil zien. En meestal heb ik op elke dag die van een andere dag mee (in de haast in m'n broekzak gepropt).

Edit: ik ben dan ook eigenlijk fan van eendaagse festivals met maar Ć©Ć©n podium. Of twee podia die afwisselend een optreden hebben. Wel zo gemakkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

saurus

Dagopener
4 feb 2019
532
622
Ik heb via via gehoord dat Melis Events, die andere jaren de catering doen op Graspop, nu (onder druk van Live Nation?) opzijgeschoven worden voor een bedrijf dat op andere Live Nation events ook de catering doet. Als tegemoetkoming zou Melis nog wel de VIP cateren en ook langs de straat buiten het festival met foodtrucks/kraampjes komen te staan. Dit is echter iets dat ik gehoord heb van iemand die iemand binnen de organisatie kent maar wel veel fantasie heeft šŸ˜
Melis heeft toch zn magazijn op dat industrieterrein dus het zou mij straf lijken.
Dat die hun zomaar aan de kant gaan laten zetten.
 

matistuta

Playlistbediener
25 mei 2023
9
10
Ik heb iemand in de groep die meegaat en die vroeg vorig weekend wie er eigenlijk allemaal kwam optreden :D
alle uitersten zijn dus aanwezig op het festival :p
Klopt! Hier zelf eerder een punkrock & hardcore fanaat, maar wel een vaste bezoeker van GMM. Ben niet de grote metal-kenner, maar eens op de wei vind ik het altijd heerlijk, en ontdek elk jaar wel top-acts door me ginder te laten verrassen. De sfeer op GMM is gewoon ongeƫvenaard echt, wat uitzonderlijk is op festivals van die grootte. Dit jaar kijk ik enorm uit naar Gojira en Pantera, maar ook Rancid en The Menzingers bvb. En voor de rest zal het weer een ontdekkingstocht worden. Zin in!
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Het lijkt voorlopig geen uitverkochte editie te gaan worden.
Nog enkel dagtickets beschikbaar met nog een hoopje op ticketswap.
Toch verrassend met deze line up
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Het lijkt voorlopig geen uitverkochte editie te gaan worden.
Nog enkel dagtickets beschikbaar met nog een hoopje op ticketswap.
Toch verrassend met deze line up
economisch moeilijke tijden en ook wil je al je headliners voor de winter hebben, niet onderschatten hoeveel graspop tickets onder de kerstboom komen te liggen. alsook veel te lang gewacht om een poster te maken, heel wat fysieke reclame hebben ze zo on hold moeten zetten. zo waren er geen graspop posters op de grote metalconcerten in sportpaleis en lotto arena etc
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
economisch moeilijke tijden en ook wil je al je headliners voor de winter hebben, niet onderschatten hoeveel graspop tickets onder de kerstboom komen te liggen. alsook veel te lang gewacht om een poster te maken, heel wat fysieke reclame hebben ze zo on hold moeten zetten. zo waren er geen graspop posters op de grote metalconcerten in sportpaleis en lotto arena etc
Klopt allemaal. Marketing te laat op volle toeren laten draaien.
Hebben we allemaal 10 cm meer plaats zo šŸ¤£
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken