Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
eivor ken ik niet en die staan toch heel hoog. iemand hiermee bekend? solstafir is ook opgeschoven naar metaldome headliner
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.436
6.827
eivor ken ik niet en die staan toch heel hoog. iemand hiermee bekend? solstafir is ook opgeschoven naar metaldome headliner
Eivor is de artiest die je wellicht kent van de soundtrack van The Last Kingdom. Soort Heilung.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
eivor ken ik niet en die staan toch heel hoog. iemand hiermee bekend? solstafir is ook opgeschoven naar metaldome headliner
Kijken. Betoverende stem en ook wel aardige muziek. Meer folk. Heeft afgelopen jaar ook met Heilung mee getourd (net als Lili Refrain) en dat maakte veel indruk.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
310
243
Weet er iemand waarom Coheed & Cambria cancelt? En verhoogt dat de kans op een zaalshow in het najaar?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Weet er iemand waarom Coheed & Cambria cancelt? En verhoogt dat de kans op een zaalshow in het najaar?
Persoonlijke redenen. Meer hebben we niet om ons aan vast te houden. Dat verhoogt niet de kans op zaalshows, anders hadden ze, denk ik, een gehele tour geannuleerd i.p.v een paar shows.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.193
1.250
hebben ze lorna shore nu naar de dome verplaatst?
Ja. Maar wel een hoger slot. Is wel spijtig dat die nu niet meer dat drieluik hebben met Dieth en Insomnium. Allee ik vind dat spijtig. Maar mogelijk is het schema daardoor beter nog voor mij, moet nog te goed checken. Eerste zaken die mij opvallen als ik snel naar het tijdschema kijk

Vooral bij de randprogramma toe:
1. Drie (DRIE) keer een DP tribute band?! Deel Purple prachtige band maar nu voor 3 keer een tribute band na elkaar. Wel steeds dezelfde tribute band en steeds een set van 3 kwartier dus waarschijnlijk steeds dezelfde set
2. Vorig jaar ging het steeds door tot 04 h 45. Nu maar tot 04 h enkel zaterdag nog tot 04 h 45
3. Pablo Honey kende ik niet maar is blijkbaar een ode aan de grunge met leden van King Hiss. Spijtig dat die zo laat spelen, was echt benieuwd.


Verder denk ik dat PWD 10 minuten extra gekregen heeft


Ohja en Fatal Move klopte dus!
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Ja. Maar wel een hoger slot. Is wel spijtig dat die nu niet meer dat drieluik hebben met Dieth en Insomnium. Allee ik vind dat spijtig. Maar mogelijk is het schema daardoor beter nog voor mij, moet nog te goed checken. Eerste zaken die mij opvallen als ik snel naar het tijdschema kijk

Vooral bij de randprogramma toe:
1. Drie (DRIE) keer een DP tribute band?! Deel Purple prachtige band maar nu voor 3 keer een tribute band na elkaar. Wel steeds dezelfde tribute band en steeds een set van 3 kwartier dus waarschijnlijk steeds dezelfde set
2. Vorig jaar ging het steeds door tot 04 h 45. Nu maar tot 04 h enkel zaterdag nog tot 04 h 45
3. Pablo Honey kende ik niet maar is blijkbaar een ode aan de grunge met leden van King Hiss. Spijtig dat die zo laat spelen, was echt benieuwd.


Verder denk ik dat PWD 10 minuten extra gekregen heeft


Ohja en Fatal Move klopte dus!
lijkt me toch elke dag tot 4:45 door te gaan met Rock The Fox. Na de tribute bands draait hij nog bijna altijd tot 4:45 (behalve zondag)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken